Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gør dig selv en tjeneste at bruge dobbletklæbende tape! Man kan købe noget helt tyndt noget i hobbyforretninger. Jeg bruger det til rigtig mange ting og det er SÅ nemt at bruge fremfor lim
Har selv dekoreret en kæmpe sættekasse med tape. Havde aldrig gjort det med lim hehe.
Laulund87 skriver: Gør dig selv en tjeneste at bruge dobbletklæbende tape! Man kan købe noget helt tyndt noget i hobbyforretninger. Jeg bruger det til rigtig mange ting og det er SÅ nemt at bruge fremfor lim Har selv dekoreret en kæmpe sættekasse med tape. Havde aldrig gjort det med lim hehe.
AnjaM skriver: Jeg har før brugt spraylim. Det fungerede ganske fint Men jeg vil allerhelst anbefale at bruge det tynde dobbeltklæbende tape.. dét duer bare! Held og lykke med projektet.
Jeg har før brugt spraylim. Det fungerede ganske fint Men jeg vil allerhelst anbefale at bruge det tynde dobbeltklæbende tape.. dét duer bare! Held og lykke med projektet.
AnjaM skriver: Jeg ved faktisk ikke hvor tyndt det jeg brugte er Men det var helt vildt tyndt, og gennemsigtigt. Mener du, at tykkelsen er 3 mm? Eller er det bredden?
Jeg ved faktisk ikke hvor tyndt det jeg brugte er Men det var helt vildt tyndt, og gennemsigtigt. Mener du, at tykkelsen er 3 mm? Eller er det bredden?
chas12 skriver: ttykkelsen er 3 mm
ttykkelsen er 3 mm
AnjaM skriver: Så tykt tror jeg bestemt ikke, at det jeg brugte var
Så tykt tror jeg bestemt ikke, at det jeg brugte var
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128