update på så er det idag!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

sandramor

hvor er i søde allesammen

det varmer bare rigtig meget at høre jeres respons og at jeg også får ros som mor selvom jeg bare sys jeg gør det naturlige... opfylder min datters største ønske...

vi har efterfølgende skrevet sammen.. hendes far og jeg...
og han er bare så glad for at hun gerne vil se ham igen og han sys hun er helt igennem fantastisk...

så så torsdag skal de ses igen han kommer herhjem til mig og så tager vi sammen op og henter hende i skolen så også hendes veninder kan se hendes far...

og så tager de på legepladsen en times tid og hygger sig alene men med mor lige i nærheden

fantastisk... og han har sagt 1000 gange at han er mere end parat til at ha hende i sit liv :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Pige2009

sandramor skriver:

Hej piger

Lovede at komme med en update når min datters far havde været her....

Det gik over al forventning!!!!!!
Ku se da han ringede på at han var rygende nervøs... Og kiggede på Yasmin... Hendes store blå øjne lyste helt op!! Og der bredte sig et kæmpe smil på læberne... Han gav hende pakken som hun pakkede op Og blev meget begejstret for sin flotte lyserøde my little pony...
Og så snakkede jeg lidt med ham...
Og Yasmin stod helt betaget og kiggede på ham imens....
Og så gik de ind i hendes værelse hvor hun viste ham sit legetøj... Og de snakkede om hvordan hun havde det med at gå i skole...
Hendes far er meget ordblind og har haft det svært i skolen....
Så jeg ku se hvor glad han blev da hun fortalte at hun elskede at gå i skole og at hun havde masser af veninder...
Så gik de ind i stuen hvor hun viste ham billeder af sig selv da hun var baby.... Og så snakkede de en masse...
Og tilsidst snakkede og grinede vi alle 3 en masse....

Og til slut fulgte hun ham ud til bilen og gav ham et stort knus og sagde hun håbede de snart så hinanden igen og han sagde det håbede han også....

Og hun sagde til mig : mor jeg håber jeg snart ser ham igen... Og tror du gerne jeg må komme ud til ham en gang
Og mor min pony betyder rigtig meget for mig for den har jeg fået af min Far smeltede mit hjerte total

Så en hel fantastisk dag har det været

Tak fordi du læste med

Jeg sidder simpelthen og vander høns over beretningen, men på den gode måde! Fedt for dem begge - det virker jo til, at han er blevet ældre og nu er parat til at påtage sig fadervorene lidt efter lidt

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

sandramor skriver:

hvor er i søde allesammen

det varmer bare rigtig meget at høre jeres respons og at jeg også får ros som mor selvom jeg bare sys jeg gør det naturlige... opfylder min datters største ønske...

vi har efterfølgende skrevet sammen.. hendes far og jeg...
og han er bare så glad for at hun gerne vil se ham igen og han sys hun er helt igennem fantastisk...

så så torsdag skal de ses igen han kommer herhjem til mig og så tager vi sammen op og henter hende i skolen så også hendes veninder kan se hendes far...

og så tager de på legepladsen en times tid og hygger sig alene men med mor lige i nærheden

fantastisk... og han har sagt 1000 gange at han er mere end parat til at ha hende i sit liv :-)

Ganske enkelt fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.