update på så er det idag!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Ayasmor

Er simpelthen så glad på jeres vegne og ikke mindst din datters. Sidder her med tårer i øjnene, for nøj hvor må det bare være så fantastisk stort endelig at se sin far. Håber så meget at de 6 år har modnet ham så meget at han ikke svigter Yasmin nu hvor hun endelig har mødt ham. Synes simpelthen det er stort og uselvisk af dig at lade alt hvad der måtte have været mellem dig og ham gå i baggrunden, for at imødekomme din datters behov. Jeg håber min egen datters far en dag melder sig på banen ligeså, omend jeg tvivler. Stort tillykke med en stor dag, for dig og Yasmin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Missq4

hvor dejligt at høre

Anmeld

17. juni 2012

sandramor

Tak skal i ha

Er også bare lykkelig for det gik så godt mellem dem

Blev virkelig rørt over at se dem sammen

Og han blir 30 på lørdag så hun er lige blevet færdig med en tegning til ham der forestiller hende og hendes far

Og på konvolutten har hun skrevet til far fra Yasmin.. Endelig mødte jeg dig far

Anmeld

17. juni 2012

Krussedulle

sandramor skriver:

Hej piger

Lovede at komme med en update når min datters far havde været her....

Det gik over al forventning!!!!!!
Ku se da han ringede på at han var rygende nervøs... Og kiggede på Yasmin... Hendes store blå øjne lyste helt op!! Og der bredte sig et kæmpe smil på læberne... Han gav hende pakken som hun pakkede op Og blev meget begejstret for sin flotte lyserøde my little pony...
Og så snakkede jeg lidt med ham...
Og Yasmin stod helt betaget og kiggede på ham imens....
Og så gik de ind i hendes værelse hvor hun viste ham sit legetøj... Og de snakkede om hvordan hun havde det med at gå i skole...
Hendes far er meget ordblind og har haft det svært i skolen....
Så jeg ku se hvor glad han blev da hun fortalte at hun elskede at gå i skole og at hun havde masser af veninder...
Så gik de ind i stuen hvor hun viste ham billeder af sig selv da hun var baby.... Og så snakkede de en masse...
Og tilsidst snakkede og grinede vi alle 3 en masse....

Og til slut fulgte hun ham ud til bilen og gav ham et stort knus og sagde hun håbede de snart så hinanden igen og han sagde det håbede han også....

Og hun sagde til mig : mor jeg håber jeg snart ser ham igen... Og tror du gerne jeg må komme ud til ham en gang
Og mor min pony betyder rigtig meget for mig for den har jeg fået af min Far smeltede mit hjerte total

Så en hel fantastisk dag har det været

Tak fordi du læste med

Årh hvor er det fantastisk at det gik så godt! Dejligt at læse

Fik helt tårer i øjnene

Anmeld

17. juni 2012

sandramor

Ayasmor skriver:

Er simpelthen så glad på jeres vegne og ikke mindst din datters. Sidder her med tårer i øjnene, for nøj hvor må det bare være så fantastisk stort endelig at se sin far. Håber så meget at de 6 år har modnet ham så meget at han ikke svigter Yasmin nu hvor hun endelig har mødt ham. Synes simpelthen det er stort og uselvisk af dig at lade alt hvad der måtte have været mellem dig og ham gå i baggrunden, for at imødekomme din datters behov. Jeg håber min egen datters far en dag melder sig på banen ligeså, omend jeg tvivler. Stort tillykke med en stor dag, for dig og Yasmin

Ja det var meget stort for hende

Og ja jeg har ihvertfald prøvet at lægge mine følelser tilside for hendes skyld.. Og tror hun sys det var rart at se mig snakke og grine med ham .. På den måde viser jeg hende også at han er god nok og tror hun får en større tillid til ham på den måde

Håber også for din datter at hendes far en dag tager sig sammen og tilbyder sig som en del af hendes liv... Her var det mig der tog kontakt.. Og som han sagde havde han altid tænkt på hende men han følte han ville vente til hun var klar til at møde ham og han er virkelig lykkelig for at hun vil ham

Anmeld

17. juni 2012

babymus77

Åhhh sveske det skal man ikke læse som gravid!!!! Pyhhhh tårerne triller ned a mine kinder;-) Hvor er det bare skønt!!!!! Stort kram tilDig og prinsessen;-) Anne

Anmeld

17. juni 2012

sandramor

babymus77 skriver:

Åhhh sveske det skal man ikke læse som gravid!!!! Pyhhhh tårerne triller ned a mine kinder;-) Hvor er det bare skønt!!!!! Stort kram tilDig og prinsessen;-) Anne

Hi hi søde anne da :-) :-):-)

men nej det kan hormonerne nok ikke holde til nej :-)

men ja hvor var det dog en dejlig oplevelse :-)

Stort kram tilbage

Anmeld

17. juni 2012

babymus77

sandramor skriver:

Hi hi søde anne da :-) :-):-)

men nej det kan hormonerne nok ikke holde til nej :-)

men ja hvor var det dog en dejlig oplevelse :-)

Stort kram tilbage

Du er bare for sej!!! Dejligt for jeres datter!!! :-) Kram kram

Anmeld

17. juni 2012

JanetBJ

Happy ending åååh, sidder næsten helt og tuder .. fantastisk

Anmeld

19. juni 2012

tarkoflen

Åhh hvor er det altså bare en fantastisk update! Hvor lyder det bare til, at l alle har haft en god dag!

Nu håber jeg bare så meget for jer, at han bliver en fast del af hendes liv og hun ikke oplever flere skuffelser over, at han ikke er der!

Og endnu engang vil jeg pointere, at du er et stort menneske, at du sætter egne behov til side for at din datter kan se sin far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.