Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puslingen skriver: Hånden hjertet kan jeg ikke huske det.Kan spørger min kæreste iadten når han kommer hjem?
Hånden hjertet kan jeg ikke huske det.Kan spørger min kæreste iadten når han kommer hjem?
Det må du MEGET gerne tak !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har du fået spurgt ham
myr81 skriver: Det må du MEGET gerne tak !
Puslingen skriver: Ja, han mener ikke forsikringen mener han ikke dækker her i dk, med mindre den er købt med abonnoment, er den ikke låst.Hvornår den udkom husker han ikke lige.Håber det er svar nok
Ja, han mener ikke forsikringen mener han ikke dækker her i dk, med mindre den er købt med abonnoment, er den ikke låst.Hvornår den udkom husker han ikke lige.Håber det er svar nok
ok fordikringen dækker ikke i dk?
og ved ikke om den er købt med abn men min far siger han så den i action, så den burde virke i dk
tak for hjælpen
myr81 skriver: ok fordikringen dækker ikke i dk? og ved ikke om den er købt med abn men min far siger han så den i action, så den burde virke i dk tak for hjælpen
Puslingen skriver: Nej, den burde ikke dække
Nej, den burde ikke dække
okay men har haft hct i 1,5år og har aldrig haft brug for nogen forsikring/ garanti, håber det blir det samme tak for hjælpen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128