Iphone købt i USA, virker i dk???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Sildefisk

MyLille skriver:

Min bror købte både Iphone og Ipad i usa for et år siden, og det har ikke været noget problem med det, efter at det blev opprettet et abonemet. Han købte nyt. Er din telefon købt brugt, siden din far har set den i brug? For hvis den er koblet på et abonemet fra usa kan det måske give nogle problemer...?

Ja han har købt den via dba  sælger købte den i april 2012 i USA men ville hellere have den med 64 GM istedet men min far siger han har set den i brug, hvorved jeg må formode den skulle virke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

MorEllen

myr81 skriver:

Ja han har købt den via dba  sælger købte den i april 2012 i USA men ville hellere have den med 64 GM istedet men min far siger han har set den i brug, hvorved jeg må formode den skulle virke 

Nåh, okay, hvis den har virket i DK tidligere, så gør det nok det når du får den så.. Tillykke med ny telefon

Anmeld

17. juni 2012

Sildefisk

MyLille skriver:

Nåh, okay, hvis den har virket i DK tidligere, så gør det nok det når du får den så.. Tillykke med ny telefon

tak 

Anmeld

17. juni 2012

Sildefisk

giver selvfølgelig en update når jeg får afprøvet om den virker 

Anmeld

18. juni 2012

Sildefisk

Hører gerne fra flere med erfaring mens jeg venter på mit micro sim kort 

Anmeld

18. juni 2012

2721

Min kærestes er købt i USA, da han ikke ville vente på den kom til dk og den virker

Anmeld

18. juni 2012

Sildefisk

Puslingen skriver:

Min kærestes er købt i USA, da han ikke ville vente på den kom til dk og den virker

Åh lige hvad jeg gerne ville høre 

Må jeg spørge hvornår den er købt og hvilken model det er ? skulle han gøre noget for at den ville virke i dk? 

Anmeld

18. juni 2012

2721

Det er en 4s købt da den udkom i USA på 1 eller 2 dagen.
Det ved jeg faktisk ikke. De er købt i appelbutik, vi købte også den nye iPad på den måde.

Anmeld

18. juni 2012

Sildefisk

Puslingen skriver:

Det er en 4s købt da den udkom i USA på 1 eller 2 dagen.
Det ved jeg faktisk ikke. De er købt i appelbutik, vi købte også den nye iPad på den måde.

Cool, så er det det samme her, det er en 4s 32 GM 

Ved du så hvornår modellen 4s udkom derovre? og når man har købt igennem apple USA, hvordan er det så med garantien her i dk, har hørt lidt blandede ting om fx at apple ikke vil være så villige til at hjælpe når den er købt i USA

Anmeld

18. juni 2012

2721

Hånden hjertet kan jeg ikke huske det.
Kan spørger min kæreste iadten når han kommer hjem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.