Har haft besøg og shit aldrig igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

raca

Tak for jeres svar endnu engang

orker ikke at snakke mere om det nu vil jeg bare nyde min mave og at de ikke er her. der mangler meget mellem linjerne og dem der dømmer mig for min reaktion og hvordan jeg har håndteret det hele burde selv ha oplevet denne da som mange af jer siger efter i har givet mig sviner at jeg ved ikke hvad jeg selv havde gjort men men men, kan jeg ikke bruge til noget.

mit hjem mine regler så er jeg ligeglad med hvem fanden der er i mit hus sådan er det bare. undskyld sproget.

tak for jeres opbakning piger det varmer

og til jer der giver kritik, ja måske skulle i vide bedre hvornår sådan noget skulle gives.

se det er så pænt svært at bedømme noget der står mellem linjerne..for jeg kan ikke læse mellem dem.. jeg har vuderet ud fra det du skrev og mener bestemt jeg har gjordt det sobert... men at du ikke vil tage det til dig som  tanker til overvejelse er jo dit problem.. du finder nok ud af en hel del om 3årige sådan ca om 3 år....

og ja jeg kan se du slet ikke får de fordømmende kommentar du havde ønsket.. ikke om jeg forstår hvorfor man ønsker at hænge en veninde ud på nættet..

og jeg tror mange af dem der svare som du ikke forventede selv har haft en eller flere 3 årige.. og de er noget af en mundfuld tiltider... men søde og dejlige slet ingen tvivl om det..

jeg ville så personligt aldrig komme i et hjem hvor nogle bestemte over hvordan og hvad mit barn skulle spise.. da jeg mener tvang pras og trudsler om at maden bliver taget fra en, er i yderste konsekvens grundlaget for en spise forstyrelse..

men selvfølge følger vi reglerne om sko ikke sko og man hopper ikke i sofaen osv... sådan alm pil og høffelighed... selv ført ned på en 3årigs nivue.. jeg forventer bestemt ikke små velfriserede børn der pænt leger selv i et hjørne.. men mor snakker.. for jeg er slet ikke ude i ikke se ikkke høre og kun tale når du bliver spurgt opdragelse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

isabellasmor

raca skriver:

se det er så pænt svært at bedømme noget der står mellem linjerne..for jeg kan ikke læse mellem dem.. jeg har vuderet ud fra det du skrev og mener bestemt jeg har gjordt det sobert... men at du ikke vil tage det til dig som  tanker til overvejelse er jo dit problem.. du finder nok ud af en hel del om 3årige sådan ca om 3 år....

og ja jeg kan se du slet ikke får de fordømmende kommentar du havde ønsket.. ikke om jeg forstår hvorfor man ønsker at hænge en veninde ud på nættet..

og jeg tror mange af dem der svare som du ikke forventede selv har haft en eller flere 3 årige.. og de er noget af en mundfuld tiltider... men søde og dejlige slet ingen tvivl om det..

jeg ville så personligt aldrig komme i et hjem hvor nogle bestemte over hvordan og hvad mit barn skulle spise.. da jeg mener tvang pras og trudsler om at maden bliver taget fra en, er i yderste konsekvens grundlaget for en spise forstyrelse..

men selvfølge følger vi reglerne om sko ikke sko og man hopper ikke i sofaen osv... sådan alm pil og høffelighed... selv ført ned på en 3årigs nivue.. jeg forventer bestemt ikke små velfriserede børn der pænt leger selv i et hjørne.. men mor snakker.. for jeg er slet ikke ude i ikke se ikkke høre og kun tale når du bliver spurgt opdragelse..

Anmeld

18. juni 2012

Camilla30

celkt skriver:

Jeg er forarget!! - Over dig, må jeg nok sige.

Helt i orden, at du ikke magter ham og hans passive mor, men så må du melde ud med det samme du får nok og bede hende tage hjem.

Selvfølgeligt er hans opførsel under al kritik, men det falder jo tilbage på hans mor og er ikke drenges skyld.

Og hvis nogen behandlede mit barn på den måde, som du har tilladt dig, damn, jeg var tændt af, - ligemeget hvor grimt du så måtte mene han havde opført sig. Så jeg må sige, jeg har ikke så meget positivt at sige, desværre, men hører du ikke fra veninden igen, ja så ville jeg nok ikke blive overrasket.,

Jeg er 100% enig.

Anmeld

18. juni 2012

Isabella_mor

jeg kan GODT forstå din frustation over dette barn. når det omhandler andres børn vil man heller ikke være "bussemand" eller lign..

men når det så er sagt, så forstår jeg virkelig ikke hvorfor du ikke sagde noget til din venninde.. RIGTIGE venninder er sgu ærlige over for hinanden.. og hvis det havde været min dreng og jeg måske ikke havde reageret på det, så havde jeg højest sandsyneligt fået at vide fra min venninde at jeg altså skal blive bedre til at irettesætte mit barn og lære ham at man ikke slår, skubber, osv... 

jeg har selv en venninde som har et barn der bla. skubber min dreng og min anden vennindes barn.. og hun er rigtig strid. men der fik moderen at vide at vi ikke ønsker at hendes barn ikke skal skubbe vores og at hun bliver nødt til at holde bedre øje og hive fat i hende med det samme så hun lærer at det er ikke okay at skubbe... 

der skal man altså åbne munden.. ellers er det ikke fair for nogen.. 

jeg håber du får talt med din venninde.. for det kan da heller ikke passe at det skal ødelægge jeres venskab.. 

Anmeld

18. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Fru Hansen skriver:

Kære trådstarter

Jeg kan godt forstå at du var træt efter den omgang. Men først vil jeg fortælle dig at din baby ligger godt og sikkert inde i maven, de kan altså holde til en del. Jeg har også mistet så jeg kender alt til frygten for baby.
Dernæst vil jeg bede dig om at gemme dit eget indlæg og evt. resten af debatten og læse den igen når dit barn er 4 år gammel. Og se om ikke også du og dit barn har oplevet sådanne dage.
Dage hvor man som forælder bare er så træt at man ser lidt let på de grænser man normalt ellers har eller dage hvor barnet er så træt at det nærmest kravler på væggene.
Jeg tror at langt de fleste forælder har oplevet de dage hvor alt bare kokser.  

Jeg har selv undret mig over hvorfor min datter ikke hørte efter når vi var ude hos andre. Det viser sig at hun har svært ved at høre og at hun ikke KAN høre hvad der bliver sagt når der er støj i baggrunden.

Tænk hvor mange nederlag mit barn har haft indtil vi opdagede det... Og hvor mange dage hun har været overtræt (og umulig) fordi bare anstrengelsen ved at være ude og forsøge at følge med i almindelige samtaler og leg har trættet hende.

Der er som regel en god forklaring på børnenes opførsel, det er bare os voksne der skal lære at se det

Anmeld

18. juni 2012

Ditte-3

Fru Hansen skriver:

Kære trådstarter

Jeg kan godt forstå at du var træt efter den omgang. Men først vil jeg fortælle dig at din baby ligger godt og sikkert inde i maven, de kan altså holde til en del. Jeg har også mistet så jeg kender alt til frygten for baby.
Dernæst vil jeg bede dig om at gemme dit eget indlæg og evt. resten af debatten og læse den igen når dit barn er 4 år gammel. Og se om ikke også du og dit barn har oplevet sådanne dage.
Dage hvor man som forælder bare er så træt at man ser lidt let på de grænser man normalt ellers har eller dage hvor barnet er så træt at det nærmest kravler på væggene.

Jeg har selv undret mig over hvorfor min datter ikke hørte efter når vi var ude hos andre. Det viser sig at hun har svært ved at høre og at hun ikke KAN høre hvad der bliver sagt når der er støj i baggrunden.

Tænk hvor mange nederlag mit barn har haft indtil vi opdagede det... Og hvor mange dage hun har været overtræt (og umulig) fordi bare anstrengelsen ved at være ude og forsøge at følge med i almindelige samtaler og leg har trættet hende.

Der er som regel en god forklaring på børnenes opførsel, det er bare os voksne der skal lære at se det

Anmeld

18. juni 2012

Kløver

raca skriver:

Anmeld

18. juni 2012

Kløver

Fru Hansen skriver:

Kære trådstarter

Anmeld

19. juni 2012

Fam.Hedegaard

HOLD DA KÆFT EN GANG PLADDER !!!!!!!!!!

Du har sgu da åbenbart ikke forståelse for hvordan en dreng på 3 år leger og agerer..Da du tydeligvis ikke ved noget om børn, kan jeg fortælle at en normal, glad 3 årig dreng har Krudt i r....! Jeg tror du får et chock når du engang selv får et barn. Håber faktisk du får en ADHD ramt dreng der rigtig kan skabe uro og ballade i dit tilsyneladende idylliske dukkehjem.

En veninde kommer på besøg med sin søn. Du er ikke glad for den måde det udarter sig på også stormer du ind og skriver her på et offentligt site..? Hvor meget veninde er man egentlig så?

Og til din sidste kommentar, hvor du ønskede han løb ud foran en bil...Ja det taler jo for sig selv..Hele stykket viser jo tydeligt at du er totalt blottet for empati, er fuldstændig selvcentreret og ude af stand til at rumme noget uvant i din dagligdag...Jeg tror de sociale myndigheder i din kommune skal have et lille praj om at holde øje med dig når du har født. For du har tydeligt vist at du ikke har det der skal til for at være en god mor....

Anmeld

19. juni 2012

Eliza

øv.. stakkels knægt.. han slår sig da gevaldigt når ha kommer ud i den virkelige verden med opførsel.. sikke dog en øv mor og lorte veninde..  

til en anden gang skal i nok overveje nogle aktiviteter.. det kan være en smugle anstrængende for en 3 årig dreng at være til kaffeslapperras.. (KEDELIGT!!) 

(det med at blive kørt over er måske en smugle upassende) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.