Hvad fuck gør jeg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Vores barn kom med på tur med hans far i dag for i har ret i at børnene ikke skal straffes for noget han har gjort. Jeg var bare så frustreret i går.

Men jeg aner bare ikke hvad jeg skal gøre med noget som helst nu.
Vil gerne have børnenes bopæls adresse men det er ikke noget han går med til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Kamulla

du skal IKKE bruge dine børn som et våben i denne kamp fordi han har været svinsk mod dig!! det er bare IKKE i orden!!

self skal han have den store med i sommerland, og self må han se sine børn selvom han har været ens stodder mod dig.. 

come on! han har ikke været dig utro, han har bare set en anden efter i stoppede.. 

sorry, men kan slet ikke have at du ikke vil lade ham se børnene på det tynde grundlag..

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

du skal IKKE bruge dine børn som et våben i denne kamp fordi han har været svinsk mod dig!! det er bare IKKE i orden!!

self skal han have den store med i sommerland, og self må han se sine børn selvom han har været ens stodder mod dig.. 

come on! han har ikke været dig utro, han har bare set en anden efter i stoppede.. 

sorry, men kan slet ikke have at du ikke vil lade ham se børnene på det tynde grundlag..

Som skrevet ovenfor så har jeg også indset at de ikke skal straffes pga. det lort han har lavet.

Men TAK for sparket!!

Anmeld

17. juni 2012

Kamulla

Anonym skriver:

Som skrevet ovenfor så har jeg også indset at de ikke skal straffes pga. det lort han har lavet.

Men TAK for sparket!!

jeg sparker skam ikke.. men kan som skrevet slet ikke have den holdning til at man vil bruge børnene.. 

og har ikke læst andet end start indlægget, men lyder godt at du kom på bedre tanker selvom du er såret..

Anmeld

17. juni 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Vores barn kom med på tur med hans far i dag for i har ret i at børnene ikke skal straffes for noget han har gjort. Jeg var bare så frustreret i går.

Men jeg aner bare ikke hvad jeg skal gøre med noget som helst nu.
Vil gerne have børnenes bopæls adresse men det er ikke noget han går med til.

i må jo en tur i statsforvaltningen for at finde ud af hvor børnene skal bo så..

Men har han flyttet sin adresse, eller bor i stadig sammen eller hvordan??

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

i må jo en tur i statsforvaltningen for at finde ud af hvor børnene skal bo så..

Men har han flyttet sin adresse, eller bor i stadig sammen eller hvordan??

Altså vi har stadig hus sammen som børnene og jeg bor i og så sover han hjemme ved hans mor hver dag. Han har planer om at beholde huset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.