Sagen er jo den at kæresten er gået fra mig for 2-3 uger siden og vi har to børn sammen.
Han har siden bruddet været hjemme hver eftermiddag for at være sammen med børnene og vi har faktisk kysset næsten hver dag siden. Og det har været HAM der har lagt op til det.
Men så skete der så det at jeg i aften, efter at han var taget afsted hjem til en kammerat for at se fodbold, at jeg fik et opkald om at han var sammen med en anden kvinde. En som er 5 år yngre end ham og psykisk ustabil (og det kommer ikke fra mig men hendes egen familie og hele byen)

Efter vores brud havde jeg spurgt ham til om han havde været sammen med en anden siden han gjorde det forbi og det havde han bestemt ikke for det kunne han ikke finde på.
Men efter mit opkald i aften ringede jeg til ham og spurgte ham ud om det hvor han siger at de har været ude sammen et par gange siden vi slog op

Jeg går fuldstændig amok og skælder ham ud som en i fanden men han griner bare af mig det klamme svin.
Men nu er det jo så sådan at han havde planlagt at tage vores store barn med i sommerland i morgen og det kan jeg simpelthen bare ikke lade ham gøre nu hvor det her er sket. Jeg vil slet ikke forlade mine børn for at de skal være sammen med ham. Ikke fordi han er farlig eller noget men efter hans klamme nummer i aften så kan jeg bare ikke.
Hvad fanden kan jeg gøre nu med hensyn til børnene? Jeg vil gerne flytte langt væk med børnene men det kan jeg vel ikke bare? Jeg vil bestemt ikke blive boende her oppe for min familie bor 100 km længere nede i landet.
Han vil gøre alt for at tage børnene fra mig og det han har at bruge imod mig er noget der er sket inden vi fik børn. Og at jeg har fået en form for depression men ikke den form hvor jeg ikke kan varetage noget. Bare den form hvor jeg bare lige havde fået nok i mit hoved. Kan han bruge det i mod mig?
Anmeld