Carriwell støttebånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Aabye

Madam Blå skriver:

Nå, siden hvornår? Er ret så sikker på, at Skejby endnu låner dem ud. Gik til svømning derude, og ved at mange har lånt i 2012. Vildt ærgerligt, hvis de ikke låner hjælpemidler ud mere!

De sygehuse jeg ringede rundt til da jeg skulle bruge mit sagde at de ikke lånte dem ud mere da folk ikke afleverede dem tilbage.. De låner selvfølgelig ting ud til folk der er i behandling hos dem.. Men ellers ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Madam Blå

Line - med Bobben skriver:

De sygehuse jeg ringede rundt til da jeg skulle bruge mit sagde at de ikke lånte dem ud mere da folk ikke afleverede dem tilbage.. De låner selvfølgelig ting ud til folk der er i behandling hos dem.. Men ellers ikke..

Nåå ja - det er nok der forskellen ligger. Jeg var i behandling ved dem, og kunne nemt låne diverse. Men ja, de låner nok egentlig ikke ud, hvis man ikke går inde ved dem.

Så fik vi det opklaret

Anmeld

17. juni 2012

Dot D

Ikke for at virke negativ.... Men jeg havde også meget slem bækkenløsning, og jeg kunne overhovedet ikke bruge throcanterbæltet, jeg græd af smerte, da jeg fik det på, ikke sjovt...

Så hvis du kan få din kusine til at prøve det et sted, INDEN hun køber, så vil det være det bedste... Ellers er det jo penge lige ud af vinduet.

Jeg havde stor glæde af et satindynebetræk ( med vrangen ud) i sengen, det hjalp, når jeg skulle vende mig, så gled det med... og en plastikbærepose på bilsæddet, så kan man "glide" af sæddet uden at rykke for meget i bækkenet.

Anmeld

17. juni 2012

samantha1986

Dot D skriver:

Ikke for at virke negativ.... Men jeg havde også meget slem bækkenløsning, og jeg kunne overhovedet ikke bruge throcanterbæltet, jeg græd af smerte, da jeg fik det på, ikke sjovt...

Så hvis du kan få din kusine til at prøve det et sted, INDEN hun køber, så vil det være det bedste... Ellers er det jo penge lige ud af vinduet.

Jeg havde stor glæde af et satindynebetræk ( med vrangen ud) i sengen, det hjalp, når jeg skulle vende mig, så gled det med... og en plastikbærepose på bilsæddet, så kan man "glide" af sæddet uden at rykke for meget i bækkenet.

De har vist købt et brugt i dag. Har ikke snakket med dem siden i morges så ved ikke om det har hjulpet hende b

Anmeld

17. juni 2012

Dot D

samantha1986 skriver:

De har vist købt et brugt i dag. Har ikke snakket med dem siden i morges så ved ikke om det har hjulpet hende b

Håber det hjælper hende, ellers må hun jo sælge det igen

Anmeld

17. juni 2012

samantha1986

Dot D skriver:

Håber det hjælper hende, ellers må hun jo sælge det igen

Ja der er ikke andet for. 

Anmeld

17. juni 2012

Dot D

samantha1986 skriver:

Ja der er ikke andet for. 

Du må gerne give mine tips videre til hende, de er jo forholdsvis billige i brug, og kan måske hjælpe hende... De hjalp mig meget inden jeg kom i kørestol....

Anmeld

17. juni 2012

samantha1986

Dot D skriver:

Du må gerne give mine tips videre til hende, de er jo forholdsvis billige i brug, og kan måske hjælpe hende... De hjalp mig meget inden jeg kom i kørestol....

Det vil jeg gøre kan jo være en ekstra hjælp for hende at have de råd med på vejen. 

Anmeld

17. juni 2012

Dot D

samantha1986 skriver:

Det vil jeg gøre kan jo være en ekstra hjælp for hende at have de råd med på vejen. 

Nemlig... Et andet godt råd, få hende til at købe en gribetang (har set dem til ca 50 kr) så er hun fri for at bukke sig efter tingene... Jeg bruger min meget endnu, og vores unger er 4 og 7 år

Anmeld

17. juni 2012

samantha1986

Dot D skriver:

Nemlig... Et andet godt råd, få hende til at købe en gribetang (har set dem til ca 50 kr) så er hun fri for at bukke sig efter tingene... Jeg bruger min meget endnu, og vores unger er 4 og 7 år

Det vil jeg da også lige sige videre. Tusinde tak for dine råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.