Carriwell støttebånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

samantha1986

Jeg har lige et spørgsmål til støtte båndet fra carriwell. 

Jeg brugte det under min graviditet da jeg synes det tog noget af vægten fra lænden. Men kan der bruges hvis man har bækken løsning. Eller fåes der noget bedre til bækken løsning? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

samantha1986

Slet ikke nogen ???

Anmeld

17. juni 2012

Aabye

Hvis det er for at hjælpe på din bækkenløsning vil jeg anbefale dig at få fat i et Throcanterbælte til gravide.. Jeg har et, og det er GULD værd.. Jeg har slem bækkenløsning og har gået sygemeldt i ny 14 dage, er 20 uger henne og min læge regner med at sygemelde mig på fuldtid resten af graviditeten.. SOm sagt er min bækkenløsning slem.. Kan intet uden voldsomme smerter, og kan næsten ikke komme ud af sengen om morgenen.. Men det her bælte gør at jeg rent faktisk kan gå uden at føle jeg falder helt sammen

Anmeld

17. juni 2012

samantha1986

Line - med Bobben skriver:

Hvis det er for at hjælpe på din bækkenløsning vil jeg anbefale dig at få fat i et Throcanterbælte til gravide.. Jeg har et, og det er GULD værd.. Jeg har slem bækkenløsning og har gået sygemeldt i ny 14 dage, er 20 uger henne og min læge regner med at sygemelde mig på fuldtid resten af graviditeten.. SOm sagt er min bækkenløsning slem.. Kan intet uden voldsomme smerter, og kan næsten ikke komme ud af sengen om morgenen.. Men det her bælte gør at jeg rent faktisk kan gå uden at føle jeg falder helt sammen

Jeg har født så det er ikke mig der har brug for det. Men min kusine. Men vil sige det videre med det du nævner. Det vil nok hjælpe hende meget mere. 

Anmeld

17. juni 2012

Aabye

samantha1986 skriver:

Jeg har født så det er ikke mig der har brug for det. Men min kusine. Men vil sige det videre med det du nævner. Det vil nok hjælpe hende meget mere. 

Det er jeg sikker på.. Det er ret dyrt.. Jeg gav 638 kr for mit.. Men det er virkelig alle pengene værd

Anmeld

17. juni 2012

samantha1986

Det er jeg sikker på.. Det er ret dyrt.. Jeg gav 638 kr for mit.. Men det er virkelig alle pengene værd

HvIs det kan hjælpe hende som det hjalp dig så må man se bort fra hvad det koster. Det er vigtigere at man ikke har ondt. 

Anmeld

17. juni 2012

Aabye

samantha1986 skriver:

HvIs det kan hjælpe hende som det hjalp dig så må man se bort fra hvad det koster. Det er vigtigere at man ikke har ondt. 

Enig.. Det var også det jeg tænkte da jeg hørte prisen

Anmeld

17. juni 2012

Madam Blå

samantha1986 skriver:

Hvis bækkenløsningen virkelig er slem, så låner fysioterapien på sygehusene hjælpemidler ud. Trochanterbælter, krykker, glidelagen.. De er alle guld værd!

Anmeld

17. juni 2012

Aabye

Sygehusene låner ikke Throcanter bælter ud mere.. Og de fleste fysioterapeuter har slet ikke dem til gravide.. Det var derfor jeg skulle ud og købe mit eget

Anmeld

17. juni 2012

Madam Blå

Sygehusene låner ikke Throcanter bælter ud mere.. Og de fleste fysioterapeuter har slet ikke dem til gravide.. Det var derfor jeg skulle ud og købe mit eget

Nå, siden hvornår? Er ret så sikker på, at Skejby endnu låner dem ud. Gik til svømning derude, og ved at mange har lånt i 2012. Vildt ærgerligt, hvis de ikke låner hjælpemidler ud mere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.