Hjælp til fastsættelse af samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Hjemme hos os har vi altid fra dag 1, kørt den ordning.... Så her har det fungeret fint:-)

Hvor gammel var dit barn/børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

babymus77

Anonym skriver:

Hvor gammel var dit barn/børn?

14 mdr... Har kørt sådan lige siden:-) og hun blir 15 næste gang:-) :-)

Anmeld

17. juni 2012

LinLin

Anonym skriver:

Deh

Okay. Jeg går ud fra, at det har været fint for din søn

Det har det! Han er 5,9 år nu, så det er mere end 4 år vi brugte den ordning .... -og at vi har en anden ordning nu har ikke noget at gøre med at det ikke fungerede

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

14 mdr... Har kørt sådan lige siden:-) og hun blir 15 næste gang:-) :-)

Dejligt at høre! Det giver lidt ro i maven at høre om andre småfolk, hvor det har fungeret fint. Jeg synes det er svært, for hun skal jo se sin far alt det hun kan være med til, så er det bare at finde en fin balancegang.

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Det har det! Han er 5,9 år nu, så det er mere end 4 år vi brugte den ordning .... -og at vi har en anden ordning nu har ikke noget at gøre med at det ikke fungerede

Så dejligt at høre! Det giver ro i maven, når der skal planlægges samvær for vores datter.

Anmeld

17. juni 2012

babymus77

Anonym skriver:

Dejligt at høre! Det giver lidt ro i maven at høre om andre småfolk, hvor det har fungeret fint. Jeg synes det er svært, for hun skal jo se sin far alt det hun kan være med til, så er det bare at finde en fin balancegang.

Vi har altid gået meget op i at det ikk var børnenes valg vi gik fra hinanden!!! De har ikke valgt os, vi valgte dem:-) Derfor alt for dem;-) Håber i finder den rigtige løsning for jer:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.