Kære alle!
Jeg er anonym, da hele familien ikke er bekendte med bruddet, hvilket jeg håber bliver respekteret 
Min kæreste og jeg har valgt at gå fra hinanden, og skal have en snak omkring det praktiske herunder samvær. Vi har talt lidt omkring hver anden weekend samt en hverdag i den modsatte uge. Jeg er dog i tvivl om det er for meget for min datter.
Kort fortalt er min datter 13 måneder. Jeg har været den primære omsorgsperson for hende altid og hun har aldrig undværet mig med mindre jeg har været inviteret til fest eller lign, men der har ikke været tale om hele døgn. Min kæreste har derimod skiftende arbejdstider, hvilket i perioder har betydet at de i perioder ikke har set meget til hinanden, og jeg har haft hende med i weekender, hvor han har skulle arbejde. Så de har været fra hinanden i mindre perioder af flere omgange. Hun elsker sin far over alt på jorden, og han er en omsorgsfuld far for hende.
Jeg synes det er svært at bedømme, om hun vil kunne rumme to-tre overnatninger væk fra mig. Jeg vil det bedste for mit barn, men jeg ved samtidig at jeg vil savne hende helt vildt, hvilket jeg kan være farvet af.
Det er så svært 
Gode råd?
Anmeld