begærer en anden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

B&J

Anonym skriver:

vi har ingen til at passe. Og min kæreste er en smule jaloux hvilket betyder at en bytur for mig ville være udelukket.. Jeg har været i bio et par gange, men det er ikke nok til at opfylde mit behov.

veninde moster onkler mor far eller ingen overhovede... jamen hvad så med at finde en barnepige så i kan få noget tid sammen i skal jo også pleje jeres forhold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

MorDk

Jeg sys du skal tænke dig godt og grundigt om inden du gør noget MEGET dumt og uigennemtænkt! Utroskab er det VÆRSTE i verden!

Du elsker din kæreste, I har et barn og I har et godt forhold? Hvad er spørgsmålet så? Græsset er IKKE grønnest på den anden side!!

Hvis du virkelig finder frem til at du er forelsket i ham er din kollega... så skal du også gøre det klart for din nuværende kæreste at du ikke ønsker et forhold med ham mere og at I må gå hver til sit.

BARE lov mig du ikke gør noget dumt! Det er ikke fair over for din kæreste!!

Følelser er man ikke selv herre over men du KAN vælge

Og så tror jeg det er super vigtigt at man I et forhold giver hinanden plads til at være. Gå ud med venner/veninder osv. Vise hinanden tillid og respekt og ikke mindst kærlighed i hverdagen.

Held og lykke med det hele...

Anmeld

16. juni 2012

MorDk

Anonym skriver:

Jeg ønsker ikke at stoppe forholdet med min kæreste - både fordi jeg elsker ham men også fordi vi har et barn sammen.

Måske er det fordi jeg synes jeg er meget bundet herhjem til, kommer aldrig rigtig ud.

Så har du jo svaret!

Glem din kollega og tænk på det som et uskyldigt CRUSH men lad være at rode dig ud i noget som sms'e med ham, flirte, mødes osv.

Anmeld

16. juni 2012

modesty

Anonym skriver:

vi har ingen til at passe. Og min kæreste er en smule jaloux hvilket betyder at en bytur for mig ville være udelukket.. Jeg har været i bio et par gange, men det er ikke nok til at opfylde mit behov.

Hvis din kæreste er så jaloux at du ikke kan gå i byen, så forstår jeg godt at du begærer en anden... Der kommer intet godt ud af at holde hinanden i fængsel. Hvad med at sige til din kæreste at der skal nye boller på suppen og at du skal have lidt mere frihed i jeres forhold?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.