begærer en anden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.858 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

Anonym trådstarter

Jep det er lige hvad jeg gør....

Jeg begærer min kollega..

Jeg har en kæreste, som jeg har været kærester med i 3 år, vi har et barn sammen. Vi har det overvejende godt sammen - selvfølgelig har vi konflikter som alle andre Men alt i alt er vi rigtig gode sammen.. Derfor får jeg også SÅ dårlig samvittighed overfor min kæreste at jeg kan sidde med tanker omkring utroskab med min kollega som jeg VIRKELIG begærer helt sindssyg meget. Når han strejfer mig bliver jeg helt varm inden i, når man smiler til mig, nævner mig ved navn osv.. uhh får en dejlig følelse indeni..

Hvad i alverdenen skal og bør jeg gøre? Det er jo ikke fair overfor min kæreste.. Håber det er normalt at man får sådanne perioder...  Jeg har haft det sådan i 3 mdr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg har en kæreste, som jeg har været kærester med i 3 år, vi har et barn sammen. Vi har det overvejende godt sammen - selvfølgelig har vi konflikter som alle andre Men alt i alt er vi rigtig gode sammen.. Derfor får jeg også SÅ dårlig samvittighed overfor min kæreste at jeg kan sidde med tanker omkring utroskab med min kollega som jeg VIRKELIG begærer helt sindssyg meget. Når han strejfer mig bliver jeg helt varm inden i, når man smiler til mig, nævner mig ved navn osv.. uhh får en dejlig følelse indeni..

Hvad i alverdenen skal og bør jeg gøre? Det er jo ikke fair overfor min kæreste.. Håber det er normalt at man får sådanne perioder...  Jeg har haft det sådan i 3 mdr...

det er meget normalt at du synes andre mænd stadig er tiltrækkende osv. men hvis du direkte overvejer at være din kæreste utro med din kollega, synes jeg slet ikke det er iorden!

men hvis det "bare" er et uskyldigt crush så skal det nok gå over igen

Anmeld

16. juni 2012

B&J

du må finde ud af hvad du vil for husk det her er kun sjovt varmt inden i fordi det er forbudt og sjovt fordi det ikke er kæresten selv... for det er slet ikke okay for din kæreste som du fortæller du elsker og holder af,....

så stod mens legen er god eller kør den ud men slå op med din kæreste

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det er meget normalt at du synes andre mænd stadig er tiltrækkende osv. men hvis du direkte overvejer at være din kæreste utro med din kollega, synes jeg slet ikke det er iorden!

men hvis det "bare" er et uskyldigt crush så skal det nok gå over igen

Måske er det heller ikke sådan at jeg DIREKTE planlægger at være min kæreste utro, men tænker alligevel forbudte tanker.. Gad vide hvordan han ville "tage" mig, hvordan ville han rører mig osv.. Tænker han er en meget sensitiv kysser..

Håber det bare er et uskyldigt crush og at det går væk igen.

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

du må finde ud af hvad du vil for husk det her er kun sjovt varmt inden i fordi det er forbudt og sjovt fordi det ikke er kæresten selv... for det er slet ikke okay for din kæreste som du fortæller du elsker og holder af,....

så stod mens legen er god eller kør den ud men slå op med din kæreste

Jeg ønsker ikke at stoppe forholdet med min kæreste - både fordi jeg elsker ham men også fordi vi har et barn sammen.

Måske er det fordi jeg synes jeg er meget bundet herhjem til, kommer aldrig rigtig ud.

Anmeld

16. juni 2012

B&J

Anonym skriver:

Jeg ønsker ikke at stoppe forholdet med min kæreste - både fordi jeg elsker ham men også fordi vi har et barn sammen.

Måske er det fordi jeg synes jeg er meget bundet herhjem til, kommer aldrig rigtig ud.

s¨å skal du da finde ud af en dag kæresten kan passe den lille og du kan komme ud og en dag nogle kan passe den lille så i kan komme ud sammen.... så i kan blive lidt ny forelsket så kan være det andet går over

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

s¨å skal du da finde ud af en dag kæresten kan passe den lille og du kan komme ud og en dag nogle kan passe den lille så i kan komme ud sammen.... så i kan blive lidt ny forelsket så kan være det andet går over

vi har ingen til at passe. Og min kæreste er en smule jaloux hvilket betyder at en bytur for mig ville være udelukket.. Jeg har været i bio et par gange, men det er ikke nok til at opfylde mit behov.

Anmeld

16. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Vi har været sammen 8 år....

Ja jeg kan godt synes en anden fyr er tiltrækkende, men har aldrig overvejet at gøre noget som i min verden er helt utilgiveligt....

Og hvis jeg var dig ville jeg virkelig passe på, for det lyder lidt som om at  du er meget tæt på grænsen til hvad der er iorden

Anmeld

16. juni 2012

celkt

Anonym skriver:

vi har ingen til at passe. Og min kæreste er en smule jaloux hvilket betyder at en bytur for mig ville være udelukket.. Jeg har været i bio et par gange, men det er ikke nok til at opfylde mit behov.

hvor kommer du fra i landet ??

Anmeld

16. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvis du bor i Århus skal jeg nok passe dit barn gratis så du kan komme ud med kæresten og nyde hinanden igen : )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.