er forvirret!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

HELT ENIG !!! 

Kan slet ikke forstå hvorfor han ikke kommer hen på sygehuset.. MIn kæreste ville være kommet asap !! 

jeg forstår ham heller ikke, er rigtig skuffet og frusteret over hans vag der, og vi aftalte han sku kom idag da jeg stadig har mange smerter men igen er han her ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

HELT ENIG !!! 

Kan slet ikke forstå hvorfor han ikke kommer hen på sygehuset.. MIn kæreste ville være kommet asap !! 

jeg forstår ham heller ikke, er rigtig skuffet og frusteret over hans vag der, og vi aftalte han sku kom idag da jeg stadig har mange smerter men igen er han her ikke

Anmeld

16. juni 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Det er altså ikk OK!! Jeg var blevet rigtigt  gal.. OG MEGET SUR !! 

Syntes du skal overveje situationen..

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Det er altså ikk OK!! Jeg var blevet rigtigt  gal.. OG MEGET SUR !! 

Syntes du skal overveje situationen..

jeg overvejer den også, han burde være her både for mig og en bette jo det var også hans valg og sætte en bette i verden jo

Anmeld

16. juni 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

jeg overvejer den også, han burde være her både for mig og en bette jo det var også hans valg og sætte en bette i verden jo

Lige præcis... 

Anmeld

16. juni 2012

Mamalou

Anonym skriver:

han plejer heller ikke være sådan her overhoved, troede så han var hjemme ved min svigermor men hun aner heller ikke hvor han er hen og vi havde en aftale om han skulle komme hen til mig idag, og kan slet ikke komme i kontakt med ham, synes han er ret tarvelig lige nu

Det er fejt, det han har gang i. 

Er han far til dit ufødte barn?

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Det er fejt, det han har gang i. 

Er han far til dit ufødte barn?

synes jeg også, har ikke hørt fra ham siden Fredag nu..

jep det er ham der er faren til min bette dreng i maven..

Anmeld

17. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvor er han bare svag! Han burde være der for dig, specielt nu når du har brug for lidt støtte 

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Hvor er han bare svag! Han burde være der for dig, specielt nu når du har brug for lidt støtte 

også lige det jeg tænker, det er jo ligeså meget hans barn jeg har i maven og beder ham almindeligvis ikke om specielt meget og giver ham lov til og få sin frihed nu, men han burde sku være der nu man har ondt

Anmeld

18. juni 2012

Mamalou

Anonym skriver:

synes jeg også, har ikke hørt fra ham siden Fredag nu..

jep det er ham der er faren til min bette dreng i maven..

Har du stadig ikke hørt fra ham?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.