er forvirret!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.543 visninger
24 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg synes min kæreste har ændre sig en del den senete tid, han aflyser alle vores aftaler stort set, lader være og dukke op, igår endte jeg så på sygehus med mange mavesmarter er gravid i uge 20, da han så ringer siger han bare jeg må ringe når jeg ved noget da han er på vej ud og bowle og desværre er nød til og aflyse vores aftale men at han kommer hertil morgen, her til morgen er der stadig ingen dukket op, og hans mobil er slukket, elsker ham virkelig højt, men er forvirret over hvad jeg bør gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

jydeinden

Anonym skriver:

sagen er den at jeg synes min kæreste har ændre sig en del den senete tid, han aflyser alle vores aftaler stort set, lader være og dukke op, igår endte jeg så på sygehus med mange mavesmarter er gravid i uge 20, da han så ringer siger han bare jeg må ringe når jeg ved noget da han er på vej ud og bowle og desværre er nød til og aflyse vores aftale men at han kommer hertil morgen, her til morgen er der stadig ingen dukket op, og hans mobil er slukket, elsker ham virkelig højt, men er forvirret over hvad jeg bør gør

du bør ganske simpelt bede ham enten tage sig sammen, og bruge tid med dig, eller smutte. for det andet kan du ikke bruge til noget

Anmeld

16. juni 2012

Michalala

Ja, det lyder som om I må få en snak sammen om hvorfor han pludselig reagerer sådan.

Men hvis han skal være far kan det jo godt være en reaktion på det. At han har brug for "sin frihed" inden den lille kommer. Syntes dog det lyder lidt ubetænktsomt ikke at komme ud til dig på hospitalet, men jeg kender jo ikke de nærmere omstændigheder.

Håber du finder ud af det. herfra.

Anmeld

16. juni 2012

JanetBJ

Jeg havde nok droppet ham, når han blev ved med at aflyse sine aftaler med mig. han vil jo åbenbart ikke, så snak med ham og få ham til at forstå at han skal tage sig sammen NU, ellers må han sku smutte.

Held og lykke med det hele

Anmeld

16. juni 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Jeg ville ganske simpelt ignorere ham... Så må han jo komme hvis han vil noget...

Ved godt du elsker ham, men nogen gange har mænd altså godt af at prøve deres egen medicin...

Anmeld

16. juni 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Jamen altså det er jo enten eller..

Du må sige til ham at enten er han der for dig og spirren eller også smutter han.

Selvfølgelig skal han se sine venner, livet stopper jo ikke. Men hver ting til sin tid..

Jeg synes det er SÅ røvet at han ikke stiller på sygehuset asap....

Til dig

Anmeld

16. juni 2012

Mamalou

Kære dig

Jeg kan godt forstå, at du er forvirret, det ville jeg også være. Det er bestemt ikke rart, når kæresten pludselig ændrer facon på den måde. I mine øjne skubber han dig væk med den adfærd han har overfor dig. Jeg har svært ved ikke at blive mistænksom, især når han har slukket sin mobil. 

Hvis jeg var i din situation, så ville jeg konfrontere ham. Usikkerheden og uvisheden er drænende, især i din situation som gravid. 

Jeg ønsker dig alt det bedste 

Kh. Louise

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Kære dig

Jeg kan godt forstå, at du er forvirret, det ville jeg også være. Det er bestemt ikke rart, når kæresten pludselig ændrer facon på den måde. I mine øjne skubber han dig væk med den adfærd han har overfor dig. Jeg har svært ved ikke at blive mistænksom, især når han har slukket sin mobil. 

Hvis jeg var i din situation, så ville jeg konfrontere ham. Usikkerheden og uvisheden er drænende, især i din situation som gravid. 

Jeg ønsker dig alt det bedste 

Kh. Louise

han plejer heller ikke være sådan her overhoved, troede så han var hjemme ved min svigermor men hun aner heller ikke hvor han er hen og vi havde en aftale om han skulle komme hen til mig idag, og kan slet ikke komme i kontakt med ham, synes han er ret tarvelig lige nu

Anmeld

16. juni 2012

Bassemor<3

UD med ham ! det er min ærlige mening ! Han er der tydeligvis ikke for dig, hvorfor skulle han så være det efter du har født jeres barn ?

Der er bedre fisk i havet !

Anmeld

16. juni 2012

Muffin_girl

FruStolpe skriver:

Jamen altså det er jo enten eller..

Du må sige til ham at enten er han der for dig og spirren eller også smutter han.

Selvfølgelig skal han se sine venner, livet stopper jo ikke. Men hver ting til sin tid..

Jeg synes det er SÅ røvet at han ikke stiller på sygehuset asap....

Til dig

HELT ENIG !!! 

Kan slet ikke forstå hvorfor han ikke kommer hen på sygehuset.. MIn kæreste ville være kommet asap !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.