Hjæææælp søde mennesker :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej alle søde mennesker her inde på baby.dk!!

står i en virkelig vanskelig sitiotion, har i dag solgt en tvillinge klapvogn, skrev til personen, at standen var slidt, og at den var jordslået, personen spurgte så om den var meget jordslået og om hun måtte se billede.. jeg sendte så nogle billeder og skrev at der var lidt mere, og har ikke prøve at vaske det, men hun var velkommen til at komme og se den.. hun valgte så at komme og kigge, og hun var ude at køre med den, og hun sagde hun vil købe den for 400kr (mærke: teutonia) .. sagde det var fint nok! og hun tog den med, 

en halv time senere skriver hun så at hun havde fundet et sted mere den var jordslået, og at hun vil have 150kr tilbage..

syntes i det er fair når hun havde set den osv?? ved virkelig ikke lige hva jeg skal gøre ? syntes nu nok det var billigt nok i forevejen..

hva ville i ha gjort tøser har brug for nogle meninger

tak for de hurtige svar , det samme mener jeg jo.. kun forstå hvis det var noget jeg havde sendt .. men hun kom jo selv og så den? , men et andet lille problem hun bor max ti km fra det hvor jeg bor ? hva ville i skrive til hende.. når hun bliver ved me at skrive hun vil have 150kr tilbage da det bestemt ikke er en fair handlen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Nettemor

AnneBJ skriver:

Jeg ville sige "købt som beset" - så nej, ingen penge tilbage.

Men som en anden nævner kan du evt. tilbyde at hun må fortryde sit køb..

Enig

Anmeld

15. juni 2012

Laulund87

Anonym skriver:

tak for de hurtige svar , det samme mener jeg jo.. kun forstå hvis det var noget jeg havde sendt .. men hun kom jo selv og så den? , men et andet lille problem hun bor max ti km fra det hvor jeg bor ? hva ville i skrive til hende.. når hun bliver ved me at skrive hun vil have 150kr tilbage da det bestemt ikke er en fair handlen ?

Det skal du simpelthen ikke finde dig i!

Skriv at hun så vognen inden hun købte den, ergo er det hendes ansvar. Du sagde selv at der kunne være flere steder hvor den var jordslået så hun var klar over det.

Anmeld

15. juni 2012

Aagaard

Anonym skriver:

Hej alle søde mennesker her inde på baby.dk!!

står i en virkelig vanskelig sitiotion, har i dag solgt en tvillinge klapvogn, skrev til personen, at standen var slidt, og at den var jordslået, personen spurgte så om den var meget jordslået og om hun måtte se billede.. jeg sendte så nogle billeder og skrev at der var lidt mere, og har ikke prøve at vaske det, men hun var velkommen til at komme og se den.. hun valgte så at komme og kigge, og hun var ude at køre med den, og hun sagde hun vil købe den for 400kr (mærke: teutonia) .. sagde det var fint nok! og hun tog den med, 

en halv time senere skriver hun så at hun havde fundet et sted mere den var jordslået, og at hun vil have 150kr tilbage..

syntes i det er fair når hun havde set den osv?? ved virkelig ikke lige hva jeg skal gøre ? syntes nu nok det var billigt nok i forevejen..

hva ville i ha gjort tøser har brug for nogle meninger

Købt som beset! - Det skal du ikke gå med til!
400 er da den rigtige pris

Anmeld

15. juni 2012

Maja_4000

Jeg er enig med de andre
Og 250 ville da ellers godt nok være billigt ! :b hehe

Anmeld

15. juni 2012

LouiseRH

Købt som beset! Færdig slut

Anmeld

15. juni 2012

Fenja09

Man plejer at sige, at det er købt som beset og derfor har hun egentlig ikke ret til at få nogle penge retur. Men er du nu et large menneske, kunne du lade hende returnere vognen og så tilbagebetale pengene.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.