Hjæææælp søde mennesker :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej alle søde mennesker her inde på baby.dk!!

står i en virkelig vanskelig sitiotion, har i dag solgt en tvillinge klapvogn, skrev til personen, at standen var slidt, og at den var jordslået, personen spurgte så om den var meget jordslået og om hun måtte se billede.. jeg sendte så nogle billeder og skrev at der var lidt mere, og har ikke prøve at vaske det, men hun var velkommen til at komme og se den.. hun valgte så at komme og kigge, og hun var ude at køre med den, og hun sagde hun vil købe den for 400kr (mærke: teutonia) .. sagde det var fint nok! og hun tog den med, 

en halv time senere skriver hun så at hun havde fundet et sted mere den var jordslået, og at hun vil have 150kr tilbage..

syntes i det er fair når hun havde set den osv?? ved virkelig ikke lige hva jeg skal gøre ? syntes nu nok det var billigt nok i forevejen..

hva ville i ha gjort tøser har brug for nogle meninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej alle søde mennesker her inde på baby.dk!!

står i en virkelig vanskelig sitiotion, har i dag solgt en tvillinge klapvogn, skrev til personen, at standen var slidt, og at den var jordslået, personen spurgte så om den var meget jordslået og om hun måtte se billede.. jeg sendte så nogle billeder og skrev at der var lidt mere, og har ikke prøve at vaske det, men hun var velkommen til at komme og se den.. hun valgte så at komme og kigge, og hun var ude at køre med den, og hun sagde hun vil købe den for 400kr (mærke: teutonia) .. sagde det var fint nok! og hun tog den med, 

en halv time senere skriver hun så at hun havde fundet et sted mere den var jordslået, og at hun vil have 150kr tilbage..

syntes i det er fair når hun havde set den osv?? ved virkelig ikke lige hva jeg skal gøre ? syntes nu nok det var billigt nok i forevejen..

hva ville i ha gjort tøser har brug for nogle meninger

Jeg ville ikke betale noget tilbage.. Hun så den og betalte for det hun så længere er den ikke

Anmeld

15. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Umiddelbart ville jeg svare tilbage, at jeg godt forstod hende men at jeg ville afvise at hun skulle have 150 kr tilbage.

Og så samtidig tilbyde hende, at fortryde sit køb. Altså, du får vogn tilbage og hun får alle pengene.

Anmeld

15. juni 2012

Laulund87

Selvfølgelig skal hun ikke have penge tilbage Hun har betalt den, færdig slut!

Anmeld

15. juni 2012

AnneBJ

Jeg ville sige "købt som beset" - så nej, ingen penge tilbage.

Men som en anden nævner kan du evt. tilbyde at hun må fortryde sit køb..

Anmeld

15. juni 2012

Bonde-liv

AnneBJ skriver:

Jeg ville sige "købt som beset" - så nej, ingen penge tilbage.

Men som en anden nævner kan du evt. tilbyde at hun må fortryde sit køb..

enig

Anmeld

15. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vil da sige at når hun har købt den som beset, så er der jo ik mere at komme efter! Ellers må hun jo håbe at du vil ta vognen tilbage. Det andet er noget pjat, syntes jeg. Du har i hvert fald ik gjort noget forkert i mine øjene! Vh stine

Anmeld

15. juni 2012

Muffin_girl

Laulund87 skriver:

Selvfølgelig skal hun ikke have penge tilbage Hun har betalt den, færdig slut!

Enig ..  

Anmeld

15. juni 2012

TeamRocket

Ville sige fortryd købet, eller behold den til prisen

Anmeld

15. juni 2012

Troldemommi

sikke noget vrøvl, selvfølgelig skal du ikke betale noget tilbage :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.