Svar sendes 15. Juni - Hjæælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

oerbaek

come2 skriver:

Det kan jeg godt forstå

Jeg snupper pædagog uddannelsen istedet, så jeg kan komme igang hurtigst mulig.

det har jeg desværre ikke råd til, men havde jeg det havde jeg også taget den. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

come2

oerbaek skriver:

det har jeg desværre ikke råd til, men havde jeg det havde jeg også taget den. 

Jeg krydser for du kommer ind næste gang

Anmeld

15. juni 2012

oerbaek

come2 skriver:

Jeg krydser for du kommer ind næste gang

tak tak jeg håber også ellers søger jeg indtil jeg kommer ind de slipper ikke for mig

Anmeld

15. juni 2012

Plysbjørnen

Solstrålebørn skriver:

Måske jeg har misforstået det fuldstændigt!! 

Jeg har søgt ind på sosu hjælper uddannelsen - De skriver på deres hjemmeside at svaret på om man er optaget eller ej sendes med post 15. Juni - Skal det så forståes at det først er sendt fra skolen idag eller at jeg skulle have haft svaret med posten idag? 

Eller først får svaret imorgen med posten? 

Anyone? 

Hvis der står at det sendes med post d. 15. Juni, så har de stoppet det i postkassen i dag... Så hvis postvæsenet opper sig og får en fingeren ud af en hvis del har du det i morgen ellers først på mandag.

Anmeld

15. juni 2012

Solstrålebørn

Aniteb skriver:

Hvis der står at det sendes med post d. 15. Juni, så har de stoppet det i postkassen i dag... Så hvis postvæsenet opper sig og får en fingeren ud af en hvis del har du det i morgen ellers først på mandag.

Måske det er nemmere at se det via link... Kig i den boks hvor der er grønt... Så med hold start 3. September  

http://www.sosusilkeborg.dk/fileadmin/user_upload/Dokumenter/Uddannelser/Materialer_til_uddannelser/20120308-Uddannelsesstart%20og%20frister.pdf

Anmeld

15. juni 2012

oerbaek

Solstrålebørn skriver:

Måske det er nemmere at se det via link... Kig i den boks hvor der er grønt... Så med hold start 3. September  

http://www.sosusilkeborg.dk/fileadmin/user_upload/Dokumenter/Uddannelser/Materialer_til_uddannelser/20120308-Uddannelsesstart%20og%20frister.pdf

ud fra linket vil jeg tro det er i dag de sender det med posten så du man forvente svar i morgen eller mandag

Anmeld

15. juni 2012

Tanjadamgaard

Solstrålebørn skriver:

Måske jeg har misforstået det fuldstændigt!! 

Jeg har søgt ind på sosu hjælper uddannelsen - De skriver på deres hjemmeside at svaret på om man er optaget eller ej sendes med post 15. Juni - Skal det så forståes at det først er sendt fra skolen idag eller at jeg skulle have haft svaret med posten idag? 

Eller først får svaret imorgen med posten? 

Anyone? 

Uanset hvornår de har sendt brevet, skal du nok få svar på om du er kommet ind eller ej 

Men krydser fingre for dig  - og håber du er kommet ind. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.