Svar sendes 15. Juni - Hjæælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.690 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Solstrålebørn

Måske jeg har misforstået det fuldstændigt!! 

Jeg har søgt ind på sosu hjælper uddannelsen - De skriver på deres hjemmeside at svaret på om man er optaget eller ej sendes med post 15. Juni - Skal det så forståes at det først er sendt fra skolen idag eller at jeg skulle have haft svaret med posten idag? 

Eller først får svaret imorgen med posten? 

Anyone? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Mother-love

Hmmm ja det er nok svært at vide. Men ville nok sige at du kunne vente indtil tirsdag og har du ikke fået noget er du nok ikke optaget. Men mon ikkedu er. Det er jeg sikker på.
Held og lykke

Anmeld

15. juni 2012

wamse

Jeg forstår det som, at det er sendt fra skolen af i dag, og at du vil modtage det med posten i morgen(hvis posten når det)

Anmeld

15. juni 2012

Solstrålebørn

michelledam skriver:

Hmmm ja det er nok svært at vide. Men ville nok sige at du kunne vente indtil tirsdag og har du ikke fået noget er du nok ikke optaget. Men mon ikkedu er. Det er jeg sikker på.
Held og lykke

Ja, jeg forstår det sådan at men får et svar uanset hvad, om man er optaget eller ej...  Måske jeg er lidt forkert på den mht. svar... 

Vejlederen turde allerede sidste år at sige at jeg med garanti blev optaget, da der ikke er så mange som søger ind på den mere... Så jeg håber virkelig hun har ret... 

Anmeld

15. juni 2012

Solstrålebørn

wamse skriver:

Jeg forstår det som, at det er sendt fra skolen af i dag, og at du vil modtage det med posten i morgen(hvis posten når det)

Okey, håber så meget at der er noget med posten imorgen...  Håber vejlederen har ret i at jeg bliver optaget da hun allerede turde at sige det sidste år da jeg ringede dertil... 

Anmeld

15. juni 2012

Mother-love

Solstrålebørn skriver:

Ja, jeg forstår det sådan at men får et svar uanset hvad, om man er optaget eller ej...  Måske jeg er lidt forkert på den mht. svar... 

Vejlederen turde allerede sidste år at sige at jeg med garanti blev optaget, da der ikke er så mange som søger ind på den mere... Så jeg håber virkelig hun har ret... 

Da jeg søgte ind i sin tid fik jeg plads. Og vil lige sige at hvis de kigger på karakter fra folkeskolen forstår jeg ikke jeg kom ind hahahaha.
Karakterende er blevet en del bedre siden hehe.

Anmeld

15. juni 2012

wamse

Solstrålebørn skriver:

Okey, håber så meget at der er noget med posten imorgen...  Håber vejlederen har ret i at jeg bliver optaget da hun allerede turde at sige det sidste år da jeg ringede dertil... 

Selvfølgelig er du optaget, de smider da ikke guld på gaden

Anmeld

15. juni 2012

Solstrålebørn

wamse skriver:

Selvfølgelig er du optaget, de smider da ikke guld på gaden

Årh hvor er du herlig 

Anmeld

15. juni 2012

wamse

Solstrålebørn skriver:

Årh hvor er du herlig 

I lige måde søde

Anmeld

15. juni 2012

Solstrålebørn

wamse skriver:

I lige måde søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.