lucas<3 skriver:
ja piger, min eks og jeg er overhovde ikke enig om hvordan vi skal dele lucas han vel ha vi skl ha ham 7/7 fordi det er snyd hvis jeg har ham mere ind ham. 
har forklaret ham at det har ikke noget med at det er snyd jeg har ham. det er synd for ham at han skal flyttes rundt hver uge..
i onsdags var vi ved ørelæge og der ville han ikke engang op til mig
blev ked a at han ikke ville sige hej til mig.. og såen er han hver gang jeg får ham. så går der et par timer før han er tøet op..
håber i har nogle råd.?
hilsen den triste mor..
Du skal tage den "afvisning" med ro, det er en fuldstændig normal reaktion på at skifte mellem forældrene. Noget i stil med du ikke bare skal komme der og tro du kan få kysser og kærlighed. Nogen forældre døjer med unger der ikke vil høre efter, er direkte næsvise og generelt træls. Se glæden i du kan "nøjes" med at blive lagt på is, selvom det ikke er sjovt.
Men jeg kan godt forstå barnets far, jeg ville heller ikke synes det var rimeligt hvis jeg skulel undvære min dreng mere end hans far skulle. Og den eneste måde I finder ud af om en 7/7 ordning kan fungere er ved at gå ind i det med et åbent sind og en vilje til at samarbejde. Skal en 7/7 ordning fungere er der jo en masse ting der skal samstemmes, rutinerne mener jeg. Sovetider og hvad man må og ikke må er som regel et meget godt sted at starte, ufarlige emner som I voksne ikke kan komme i konflikt over. Det sværeste må at gøre op med sig selv at det ikke er en selv barnet fravælger hvis h*n savner den anden forælder.
Jeg har stemt 7/7 ordning, men kun forudsat at der kan og vil samarbejdes 
Anmeld