hvor længe over ved faren..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor tit.?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.317 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

lucas<3

ja piger, min eks og jeg er overhovde ikke enig om hvordan vi skal dele lucas han vel ha vi skl ha ham 7/7 fordi det er snyd hvis jeg har ham mere ind ham.

har forklaret ham at det har ikke noget med at det er snyd jeg har ham. det er synd for ham at han skal flyttes rundt hver uge..

i onsdags var vi ved ørelæge og der ville han ikke engang op til mig blev ked a at han ikke ville sige hej til mig.. og såen er han hver gang jeg får ham.  så går der et par timer før han er tøet op..

håber i har nogle råd.?  

hilsen den triste mor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

lucas<3

lucas<3 skriver:

ja piger, min eks og jeg er overhovde ikke enig om hvordan vi skal dele lucas han vel ha vi skl ha ham 7/7 fordi det er snyd hvis jeg har ham mere ind ham.

har forklaret ham at det har ikke noget med at det er snyd jeg har ham. det er synd for ham at han skal flyttes rundt hver uge..

i onsdags var vi ved ørelæge og der ville han ikke engang op til mig blev ked a at han ikke ville sige hej til mig.. og såen er han hver gang jeg får ham.  så går der et par timer før han er tøet op..

håber i har nogle råd.?  

hilsen den triste mor..

min dreng er næsten 2..

Anmeld

15. juni 2012

morethanperfect

lucas<3 skriver:

håber i har nogle råd.?  

hilsen den triste mor..

Jeg ville gøre det sådan han kom derhen hver 2. weekend ..

Anmeld

15. juni 2012

fairlady

det er meget individuel, hvad der duer bedst for barnet. I bliver nød til at føle jer lidt frem. Savner han far meget? Eller savner han dig, når han er ved far? O.s.v.

Har selv nogle forældre der er skilt. Jeg kom ved min fra hver anden weekend. Det var for lidt fro mig og jeg savnede min far helt vildt. Så blev det lavet om til at jeg også kom hos min far hver onsdag.

Min papbror har 3 børn, med 3 forskellige mødre. Den ene har en 7/7 ordning og de 2 andre kommer hver anden weekend.

-Så jeg vil sige at det kommer helt an på dit barn!

Anmeld

15. juni 2012

raca

at han reagere sådan på dig kan sagtes være forde han føler sig svigtet, når du bare "forsvinder", et så lille barn har ingen begreb og tiden.. eller ihverfald meget begrænset,

derfor mener jeg heller ikke en 7/7 ordning er sagen.. han ville ikke kunne rumme hvad 7 dage var endnu..

jeg mener så små børn har brug for en fast base, denne base kan så enten være mor eller far.

så jeg ville nok lave en ordning der hed hver 2 weekend også evt overnatning fra onsdag-torsdag i den efterfølgende uge..

Anmeld

15. juni 2012

MortilCilas

lucas<3 skriver:

håber i har nogle råd.?  

hilsen den triste mor..

Her er det hver anden weekend til far, da vi var enige i (inden fødslen) at intet hed 7/7 her, da det er synd for barnet!

Anmeld

15. juni 2012

Ditte-3

har mine børn hele tiden faren så dem sist for ½ år siden han har aldrig haft dem

Anmeld

15. juni 2012

emsaroto

2 dage i måneden 

Anmeld

15. juni 2012

wamse

Åhh der findes flere forskellige muligheder, men jeg synes så heller ikke at 7/7 er en løsning, som jeg ville gøre brug af.

Men det kunne jo også være 9/5 fx, eller hver anden weekend + 1 hverdag i den modsatte uge, 10/4, ja der findes flere forskellige muligheder, og tror i bliver nød til, at føle jeg lidt frem i det, alt efter hvordan jeres barn har det med det

Anmeld

15. juni 2012

FruK

Vi har 7/7, men min søn er noget større. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.