Spørgsmål om antal MOT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

Mutti2B

enligmorkbh skriver:

Tror måske kun det er Cryos der bruger MOT.

Der kan man ihvertifald gå ind under hver donor og se hvad de har på lager og der står det i MOT

Jeg kan ikke logge på Cryos

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

mor2100kbh

Mutti2B skriver:

Jeg kan ikke logge på Cryos

man behøver ikke decideret logge ind. man skal bare søge i deres donor kartotek.

Anmeld

18. juni 2012

Mutti2B

enligmorkbh skriver:

man behøver ikke decideret logge ind. man skal bare søge i deres donor kartotek.

Det kan jeg ikke få lov til før jeg downloader silver-et-eller-andet-program . Og det har jeg gjort men det virker stadig ikke, øv! Jeg fik så en fil tilsendt, men synes ikke jeg kunne finde "min" donor derpå.

Anmeld

18. juni 2012

mor2100kbh

Mutti2B skriver:

Det kan jeg ikke få lov til før jeg downloader silver-et-eller-andet-program . Og det har jeg gjort men det virker stadig ikke, øv! Jeg fik så en fil tilsendt, men synes ikke jeg kunne finde "min" donor derpå.

Må jeg spørger hvad din donor hedder? Så kan jeg måskesøge efter ham. For jeg kan godt komme ind på siden

Anmeld

18. juni 2012

Mutti2B

enligmorkbh skriver:

Må jeg spørger hvad din donor hedder? Så kan jeg måskesøge efter ham. For jeg kan godt komme ind på siden

Det vil jeg gerne holde for mig selv . Men tak for tilbuddet

Skulle du ikke downloade noget for at få adgang? Hmm, prøver lige igen

Anmeld

18. juni 2012

mor2100kbh

Mutti2B skriver:

Det vil jeg gerne holde for mig selv . Men tak for tilbuddet

Skulle du ikke downloade noget for at få adgang? Hmm, prøver lige igen

nej. jeg er bare gået ind ligesom på alle andre hjemmesider

Anmeld

18. juni 2012

Mutti2B

enligmorkbh skriver:

nej. jeg er bare gået ind ligesom på alle andre hjemmesider

Øv, jeg kan ikke komme ind

Anmeld

18. juni 2012

mor2100kbh

Mutti2B skriver:

Øv, jeg kan ikke komme ind

Har lige prøvet med en anden browser og der var heller ingen problemer, så jeg ved ikke hvorfor det driller dig 

Prøv evt at genstarte computeren hvis du ikke allerede har gjort det efter download

Anmeld

18. juni 2012

Mutti2B

enligmorkbh skriver:

Har lige prøvet med en anden browser og der var heller ingen problemer, så jeg ved ikke hvorfor det driller dig 

Prøv evt at genstarte computeren hvis du ikke allerede har gjort det efter download

Jeg downloadede det i går, men den beder om at downloade det igen . Jeg har prøvet med Firefox og Explorer uden held. Ej, nu irriterer det mig altså . Jeg har jo været derinde for lang tid siden før jeg blev gravid og der fungerede det

Anmeld

18. juni 2012

mor2100kbh

Mutti2B skriver:

Jeg downloadede det i går, men den beder om at downloade det igen . Jeg har prøvet med Firefox og Explorer uden held. Ej, nu irriterer det mig altså . Jeg har jo været derinde for lang tid siden før jeg blev gravid og der fungerede det

Kender det godt. 

Til sidst bliver man stædig og så skal det bare virke.

Jeg bruger google chrome, men kunne også godt komme ind med internet explorer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.