Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der er blevet gravide ved brug af MOT10?
Har fundet en donor jeg rigtig gerne vil bruge men han er ikke aktiv længere og der e kun MOT5 og MOT10 tilbage.
Har hørt at det er bedst med mindst MOT20 og vil derfor høre om der er nogen der har haft gevinst med MOT10.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er der slet ingen der kan hjælpe?
Jeg kender desværre ikke til det, men prøv eventuelt at spørge i gruppen Donorbørn. Der må næsten være nogen, som kan hjælpe dig
Putomanen skriver: Jeg kender desværre ikke til det, men prøv eventuelt at spørge i gruppen Donorbørn. Der må næsten være nogen, som kan hjælpe dig
Der er ikke rigtig så meget aktivitet i den gruppe
enligmorkbh skriver: Er der nogen der er blevet gravide ved brug af MOT10? Har fundet en donor jeg rigtig gerne vil bruge men han er ikke aktiv længere og der e kun MOT5 og MOT10 tilbage. Har hørt at det er bedst med mindst MOT20 og vil derfor høre om der er nogen der har haft gevinst med MOT10.
aner ikke hvad MOT betydder..
ønskebarn74 skriver: aner ikke hvad MOT betydder..
MOT er en betegnelse for sædens kvalitet. Det er en forkortelse for „motilitet" (bevægelsesevne). „MOT20" betyder, at der efter optøning er mindst 20 millioner motile sædceller pr. milliliter, i henhold til WHO-standard. Alt efter enhedens volumen er der et tilsvarende antal motile sædceller. For eksempel vil der i et 0,4 ml strå være mindst 8 millioner motile sædceller.
enligmorkbh skriver: MOT er en betegnelse for sædens kvalitet. Det er en forkortelse for „motilitet" (bevægelsesevne). „MOT20" betyder, at der efter optøning er mindst 20 millioner motile sædceller pr. milliliter, i henhold til WHO-standard. Alt efter enhedens volumen er der et tilsvarende antal motile sædceller. For eksempel vil der i et 0,4 ml strå være mindst 8 millioner motile sædceller.
1000 tak for svaret!!! så blev jeg da klogere idag..
held og lykke med det!!!
enligmorkbh skriver: Der er ikke rigtig så meget aktivitet i den gruppe
Øv, jeg håber, at nogle andre akn hjælpe dig så
Mutti2B skriver: Jeg ved ikke hvor mange MOT jeg blev insemineret med. Tror ikke jeg fik det at vide på klinikken. Hvor kan du se det henne? Jeg er nemlig lige logget på min donor og der står der ikke noget om MOT, men kun om IUI og ICI.
Jeg ved ikke hvor mange MOT jeg blev insemineret med. Tror ikke jeg fik det at vide på klinikken. Hvor kan du se det henne? Jeg er nemlig lige logget på min donor og der står der ikke noget om MOT, men kun om IUI og ICI.
Tror måske kun det er Cryos der bruger MOT.
Der kan man ihvertifald gå ind under hver donor og se hvad de har på lager og der står det i MOT
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128