Ikea trækker deres baby alarm tilbage pga. af test i tænk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

tarkoflen

Madam Blå skriver:

Ja, det var rigtig ærgerligt, at den ikke var til at stole på. Den var ellers lige i vores prisleje!

Jeg tager derud, og ser hvad de siger Takker for tråden! Havde ikke set det ellers.

Jeg fingre

Og det var så lidt, tænkte der måske var nogle, der kunne bruge det og godt der var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Frøken J.

tarkoflen skriver:

Bare lige til info, hvis der er nogle, der er utilfredse med deres alarm

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-511301 65:ikea-stopper-salg-af-dumpet-babyalarm.html?fors ide

Må nu nok også erkende jeg synes Ikeas er det arveste lort nu vi har købt en Prima Nova i stedet.. Vi kunne i hvert fald ikke bruge den på hendes værelse og så lukke dørene.. Og den var meget skrattende osv..

Anmeld

15. juni 2012

tarkoflen

Frøken J. skriver:

Må nu nok også erkende jeg synes Ikeas er det arveste lort nu vi har købt en Prima Nova i stedet.. Vi kunne i hvert fald ikke bruge den på hendes værelse og så lukke dørene.. Og den var meget skrattende osv..

Hvis du ikke har smidt dem ud, så må du ud og have pengene tilbage

Anmeld

15. juni 2012

Frøken J.

tarkoflen skriver:

Hvis du ikke har smidt dem ud, så må du ud og have pengene tilbage

Det ved jeg ikke om jeg kan.. Det var nogen jeg fik foræret gratis af en herinde fra, så aner ikke hvor gamle de er.. men de holdt op med at virke helt og aldeles på et tidspunkt

Anmeld

15. juni 2012

tarkoflen

Frøken J. skriver:

Det ved jeg ikke om jeg kan.. Det var nogen jeg fik foræret gratis af en herinde fra, så aner ikke hvor gamle de er.. men de holdt op med at virke helt og aldeles på et tidspunkt

Det er da et forsøg værd de ligner vel hinanden, og hvis du siger, at de ikke har virket, så kan det jo være

Anmeld

15. juni 2012

modesty

Vi smed vores i skraldespanden meget hurtigt. De var uduelige. Det er åbenbart lidt et lotteri om man får en god eller en dårlig.

Anmeld

15. juni 2012

lycly

Jeg skal helt klart have pengene tilbage! Har oplevet alle de problemer de nævner. SÅ irriterende

Anmeld

16. juni 2012

Tim30

Jeg vil da bare lige kaste mine varmeste anbefalinger til dem der leder efter en ny babyalarm: http://www.babyalarm-test.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.