Ikea trækker deres baby alarm tilbage pga. af test i tænk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

tarkoflen

Bare lige til info, hvis der er nogle, der er utilfredse med deres alarm

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-511301 65:ikea-stopper-salg-af-dumpet-babyalarm.html?fors ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Maja_4000

Vi har ellers aldrig haft problemer med vores

Anmeld

15. juni 2012

tarkoflen

Maja_4000 skriver:

Vi har ellers aldrig haft problemer med vores

De kan jo også have fået en mandagsudgave eller noget men hvis nu man bare var vildt træt af den, så var det jo smart at vide, at man kunne få pengene tilbage

Men fedt hvis l er glade for jeres, det er jo det vigtigste!

Anmeld

15. juni 2012

Maja_4000

tarkoflen skriver:

De kan jo også have fået en mandagsudgave eller noget men hvis nu man bare var vildt træt af den, så var det jo smart at vide, at man kunne få pengene tilbage

Men fedt hvis l er glade for jeres, det er jo det vigtigste!

Ej , der må vel være noget om snakket hvis de ligefrem stopper med at sælge dem
Vi skulle ellers have købt en til , vores ene del blev stjålet sammen med vores barnevogn nemlig :b

Anmeld

15. juni 2012

An&Jo

mærkeligt, jeg var vildt glad for dem, og har faktisk givet dem videre til en anden bruger herinde, som jeg håber har været ligeså glad for dem som jeg var..

Anmeld

15. juni 2012

tarkoflen

Maja_4000 skriver:

Ej , der må vel være noget om snakket hvis de ligefrem stopper med at sælge dem
Vi skulle ellers have købt en til , vores ene del blev stjålet sammen med vores barnevogn nemlig :b

Tjah de har måske fundet ud af, at den ikke lever op til de andre!

Men det skal lige siges, at i nogle tests så bliver pærer og bananer tit sammenlignet, måske det er det der er sket

Man kan jo ikke altid regne med sådan nogle tests, men jeg troede nu, at tænk var ok...

Anmeld

15. juni 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

mærkeligt, jeg var vildt glad for dem, og har faktisk givet dem videre til en anden bruger herinde, som jeg håber har været ligeså glad for dem som jeg var..

Sjovt at der er flere der ikke har problemer... Men de kan jo have fået en mandasmodel eller noget... Men det virker spøjst at Ikea trækker dem tilbage...

Men det skal lige siges, at i nogle tests så bliver pærer og bananer tit sammenlignet, måske det er det der er sket

Man kan jo ikke altid regne med sådan nogle tests, men jeg troede nu, at tænk var ok...

Anmeld

15. juni 2012

Madam Blå

tarkoflen skriver:

Bare lige til info, hvis der er nogle, der er utilfredse med deres alarm

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-511301 65:ikea-stopper-salg-af-dumpet-babyalarm.html?fors ide

Tak for det

Vores var også en, der ikke viste, at senderen var gået tør for strøm. Så vi måtte ud og give 1350 for en man kunne stole på.

Så jeg går glædeligt ud og får mine 200 kr igen Mon man skal have bonen med? Den tror jeg ikke, jeg har længere.. Ej, når de har kaldt dem tilbage så behøver man vel ikke bonen. Man kan jo ikke rigtig snyde dem, og have købt den et andet sted jo

Anmeld

15. juni 2012

tarkoflen

Madam Blå skriver:

Tak for det

Vores var også en, der ikke viste, at senderen var gået tør for strøm. Så vi måtte ud og give 1350 for en man kunne stole på.

Så jeg går glædeligt ud og får mine 200 kr igen Mon man skal have bonen med? Den tror jeg ikke, jeg har længere.. Ej, når de har kaldt dem tilbage så behøver man vel ikke bonen. Man kan jo ikke rigtig snyde dem, og have købt den et andet sted jo

Tror da ikke du skal have bonnen med, for du kan jo ikke købe dem andre steder

Men øv at l ikke kunne stole på den, håber l kan få jeres penge tilbage, og at de måske er steget lidt i pris side.

Anmeld

15. juni 2012

Madam Blå

tarkoflen skriver:

Tror da ikke du skal have bonnen med, for du kan jo ikke købe dem andre steder

Men øv at l ikke kunne stole på den, håber l kan få jeres penge tilbage, og at de måske er steget lidt i pris side.

Ja, det var rigtig ærgerligt, at den ikke var til at stole på. Den var ellers lige i vores prisleje!

Jeg tager derud, og ser hvad de siger Takker for tråden! Havde ikke set det ellers.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.