dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.847 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. april 2009

Janep

jah har lige afleveret min datter i dp. Hun var der en time i går hvor hun bare havde akreget fra jeg var gået til jeg kom igen.
og i dag skal hun være der i 4 timer har sååh ondt af hende, og savner hende

Bare lige lidt ynkelighed herfra
Håber i alle får en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

Cris

Og så kommer der den dag, hvor hun selv siger: hej hej mor! Og hun smutter for at lege med de andre. Og man bliver helt chockeret, man spørger sig selv: skulle hun ikke græde og sige nej mor! du skal ikke væk!...

Anmeld

29. april 2009

Valle81

Og dagen hvor de græder og siger at de ikke vil med hjem:0)

Anmeld

29. april 2009

charlottekri

hm... min datter er vist midt imellem de to første... hun græder lidt når jeg afleverer hende og kommer rendende i armende på mig mens hun griner når jeg kommer og henter hende

Anmeld

29. april 2009

Janep

Cris skriver:

Og så kommer der den dag, hvor hun selv siger: hej hej mor! Og hun smutter for at lege med de andre. Og man bliver helt chockeret, man spørger sig selv: skulle hun ikke græde og sige nej mor! du skal ikke væk!...

hehe jah. men sys da det er bedre for så er hun glad

Anmeld

29. april 2009

Janep

Valle81 skriver:

Og dagen hvor de græder og siger at de ikke vil med hjem:0)

heh jah men så ved man da at de har det godt og kan li at være der

Anmeld

29. april 2009

Janep

charlottekri skriver:

hm... min datter er vist midt imellem de to første... hun græder lidt når jeg afleverer hende og kommer rendende i armende på mig mens hun griner når jeg kommer og henter hende

ååh hvor må det være dejligt at blive mødt på den møde
nu har jeg jo kun prøvet at hente min datter en gang mend a skreg hun bare helt vildt, ikke fordi hun ikke ville med hjem. hun var bare sååh ked af det .

Hvor længe har din datter gået i dp?

Anmeld

29. april 2009

Valle81

Janep skriver:

heh jah men så ved man da at de har det godt og kan li at være der

Ja det er nemlig lige det:0)

Har selv arbejdet som dagplejer, og har oplevet det mange gange at de har været så sure over at skulle hjem. Får så ondt af forældrene, men en dejlig bekræftelse i at man gør et godt stykke arbejde:0)

Anmeld

29. april 2009

charlottekri

Janep skriver:

ååh hvor må det være dejligt at blive mødt på den møde
nu har jeg jo kun prøvet at hente min datter en gang mend a skreg hun bare helt vildt, ikke fordi hun ikke ville med hjem. hun var bare sååh ked af det .

Hvor længe har din datter gået i dp?

ca. 8 mdr efterhånden og hun har gjort det i ca. 4 mdr

Anmeld

29. april 2009

Janep

Valle81 skriver:

Ja det er nemlig lige det:0)

Har selv arbejdet som dagplejer, og har oplevet det mange gange at de har været så sure over at skulle hjem. Får så ondt af forældrene, men en dejlig bekræftelse i at man gør et godt stykke arbejde:0)

jah.. sys nu hellere jeg vil ha at hun ikk vil med hjem som at hun ikk vil derhen

Og ja det må da være super dejligt for dpmoren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.