Ida for pokker! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

.....

rikkeregnbue skriver:

Der er ikke andet end rød næsten jo  Rød væg, rødt tæppe ved sofaen, røde puder, rød dug til spisebord. Røde lys. Rød blomsterholder-tingting  Og... rød sodavand på bordet! Hahaha

Årh ha'! Jeg eeeelsker rød. Det er min yndlingsfarve. Men jeg måtte dælme ikke få lov til at gå sådan amok med rød, for min kæreste, hahaha Æv bæææv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Strawberry skriver:

Årh ha'! Jeg eeeelsker rød. Det er min yndlingsfarve. Men jeg måtte dælme ikke få lov til at gå sådan amok med rød, for min kæreste, hahaha Æv bæææv!

Og for at gøre det mere perfekt ik? Jeg har da forresten også en rød top på

Hahaha! Det måtte jeg heller ikke for Idas far på det tidspunkt meeeeeeen... jeg fik lov

Anmeld

15. juni 2012

Dorthe1986

Jeg ville også sænke bunden

Morgenen efter at jeg havde sænket bunden i emils seng, da rejste han sig op i den

Anmeld

15. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dorthe1986 skriver:

Jeg ville også sænke bunden

Morgenen efter at jeg havde sænket bunden i emils seng, da rejste han sig op i den

Det må jeg vidst hellere få gjort! Jeg kan ikke finde ud af det selv, så vi ringer nok efter oldefar i morgen

Anmeld

15. juni 2012

Dorthe1986

rikkeregnbue skriver:

Det må jeg vidst hellere få gjort! Jeg kan ikke finde ud af det selv, så vi ringer nok efter oldefar i morgen

Det er godt nok også noget forbandet bøvl at stå med selv

Anmeld

15. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dorthe1986 skriver:

Det er godt nok også noget forbandet bøvl at stå med selv

Haha!  Men Ida er jo kun lige knap 5 mdr - hun kan ikke sidde selv. Kan hun så godt rejse sig op?

Anmeld

15. juni 2012

Nettemor

Hun er da üpper lækker og sej! .

Det ser ud som om hun tænker: Haaarj moar. Kommer du lige ind og leger med miiig

Anmeld

15. juni 2012

.....

rikkeregnbue skriver:

Og for at gøre det mere perfekt ik? Jeg har da forresten også en rød top på

Hahaha! Det måtte jeg heller ikke for Idas far på det tidspunkt meeeeeeen... jeg fik lov

Hahah . Det er faktisk sjovt, for selvom jeg virkelig elsker rød, så er der ikke så meget der tyder på det , og af tøj har jeg kun én kjole i rød, alt andet tøj er forskellige farver...hmm..

Heldige , kan være at jeg også får lov en dag

Anmeld

15. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Strawberry skriver:

Hahah . Det er faktisk sjovt, for selvom jeg virkelig elsker rød, så er der ikke så meget der tyder på det , og af tøj har jeg kun én kjole i rød, alt andet tøj er forskellige farver...hmm..

Heldige , kan være at jeg også får lov en dag

Jeg har heller ikke ret megt tøj i rød... men jeg eeeeeeelsker rød

Anmeld

15. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Hun er da üpper lækker og sej! .

Det ser ud som om hun tænker: Haaarj moar. Kommer du lige ind og leger med miiig

Haha! Det gjorde hun så til gengæld klokken 5:30 i morges!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.