Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Bliver nødt til at dele dette med jer! For det første... Så har jeg kæmpet med at få Ida til at sove siden 19:30 ca. Og bedst som jeg tror hun var faldet i søvn.. Så hører jeg hende pludselig ligge og skræppe løs igen, og går så ind for at give hende sutten og finder hende sådan her:
Bliver nødt til at dele dette med jer!
For det første... Så har jeg kæmpet med at få Ida til at sove siden 19:30 ca. Og bedst som jeg tror hun var faldet i søvn.. Så hører jeg hende pludselig ligge og skræppe løs igen, og går så ind for at give hende sutten og finder hende sådan her:
Hahaha hvor sødt (..Er forresten vild med den farve du har købt sengeranden i )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laura. skriver: Jep, det går nemlig stærkt lige pludselig.
Jep, det går nemlig stærkt lige pludselig.
Ej... Det må hun ikke.. Så er hun jo snart ikke min lille pige mere
Strawberry skriver: Hahaha hvor sødt (..Er forresten vild med den farve du har købt sengeranden i )
Den pinke der? Ude på er den ligesom dynebetrækket. Det SKAL bare være enst. Ellers ser det forkert ud synes jeg
kekp skriver: Okay. Her hjælper dynen heldigvis, for han mosler også rundt om natten. Meen det kan godt være at det er på lånt tid. Han er 4 måneder og er begyndt at eksperimentere med at vende sig fra ryg til mave.... og det skal man da også øve sig på om natten, eller når man bliver lagt i seng for at sove
Okay. Her hjælper dynen heldigvis, for han mosler også rundt om natten. Meen det kan godt være at det er på lånt tid. Han er 4 måneder og er begyndt at eksperimentere med at vende sig fra ryg til mave.... og det skal man da også øve sig på om natten, eller når man bliver lagt i seng for at sove
Haha... Det gør Ida heldigvis ikke. Hun øver kun på gulvet ... og puslepladsen
rikkeregnbue skriver: Ej... Det må hun ikke.. Så er hun jo snart ikke min lille pige mere
rikkeregnbue skriver: Den pinke der? Ude på er den ligesom dynebetrækket. Det SKAL bare være enst. Ellers ser det forkert ud synes jeg
Eh synes også at det ligner at den er lidt vinrød?..men måske pga lyset . Men den er hvertfald hammer flot..er vild med sådan nogen farver. Og JA ting skal passe sammen, ellers ser det ikke nær så pænt ud
Laura. skriver: Hihi.. hun vil altid være din lille pige.. også når hun bliver større !
Hihi.. hun vil altid være din lille pige.. også når hun bliver større !
Ja, du har ret! ... Men jeg synes altså jeg er skruk nok i forvejen. At hun begynder at rejse sig op af ting, gør det da kun værre kan jeg forestille mig
Strawberry skriver: Eh synes også at det ligner at den er lidt vinrød?..men måske pga lyset . Men den er hvertfald hammer flot..er vild med sådan nogen farver. Og JA ting skal passe sammen, ellers ser det ikke nær så pænt ud
Haha, det er pink.. Og jep!
Det er ligesom i min stue... Der kører jeg rød, hvid og sort ik? Så min kære mormor. Hun havde lige fundet nogle pinke lys og stilt dem på nogle lyse-ting-ting.... ARGHHHH.. det ser SÅ dumt ud
rikkeregnbue skriver: Haha, det er pink.. Og jep! Det er ligesom i min stue... Der kører jeg rød, hvid og sort ik? Så min kære mormor. Hun havde lige fundet nogle pinke lys og stilt dem på nogle lyse-ting-ting.... ARGHHHH.. det ser SÅ dumt ud
Pink eller vinrød, så er den flot haha..Rød, hvid og sort er et af de flotteste temaer , men nej, pink passer nok ikke ind, når der også er rød i stuen..tænker jeg
Strawberry skriver: Pink eller vinrød, så er den flot haha..Rød, hvid og sort er et af de flotteste temaer , men nej, pink passer nok ikke ind, når der også er rød i stuen..tænker jeg
Der er ikke andet end rød næsten jo Rød væg, rødt tæppe ved sofaen, røde puder, rød dug til spisebord. Røde lys. Rød blomsterholder-tingting Og... rød sodavand på bordet! Hahaha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128