jeg praler!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Eliza

vitapigen skriver:

Det er bare SÅ flot.... Bliv ved med det  Hvis du føler trang, så tag et nikotin plaster på

Min kæretse har snart været røgfri i 1½ år. Han brugte nikotinplaster de første 2 mdr. og har ellers ikke brugt noget. Det han havde sværest ved var at han ikke havde noget mellem hænderne, så jeg var god til at skrælle gulerødder og frugt stykker til ham

Pøj pøj med det  Og husk i sidste ende handler det om vilje

viljen er der denne gang.. der bliver bare ikke købt smøger basta !! 

ja det med munden... der knogler et stygge normalt tyggegummi eller bolche rundt derinde konstant.. og så har jeg en glat sten i hånden til at tage den sære uro jeg har i min ene hånd.. men har jo os lige midstet en nær ven gennem de sidste 10 år 

MEn hold da op det gør det bare så meget nemmere at vi er 2 om det denne gantg.. da jeg var gravid var det kun mig og det lykkedes bare aldrig..

bedre sent end aldrig..! nu skal det lykkedes 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

vitapigen

Eliza skriver:

viljen er der denne gang.. der bliver bare ikke købt smøger basta !! 

ja det med munden... der knogler et stygge normalt tyggegummi eller bolche rundt derinde konstant.. og så har jeg en glat sten i hånden til at tage den sære uro jeg har i min ene hånd.. men har jo os lige midstet en nær ven gennem de sidste 10 år 

MEn hold da op det gør det bare så meget nemmere at vi er 2 om det denne gantg.. da jeg var gravid var det kun mig og det lykkedes bare aldrig..

bedre sent end aldrig..! nu skal det lykkedes 

Det lyder som en god strategi du har lagt dig....  Håber for dig at det lykkes  Og bare vent til du har været røgfri så længe at du kan lugte dit tøj, når du har være sammen med rygere  Det gør det bare endnu lettere at holde sig røgfri

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

Eliza skriver:

Det er nu 2 hele døgn + 5 timer siden jeg slukkede min sidste smøg!! Jeg er gået fra 15-20 pr dag lige ind i armene på en stor grum kold tyrker!! 

jo jo Jeg har da frygtelig trang til at gnave min ene arm af, men ellers har jeg det faktisk ok.. Kæresten er også med denne gang og det gør bare det hele så meget nemmere..! 

Vi talte lidt på det, og vi kan faktisk spare 2400+ kr om måneden! 

Men nu er vi igang.!

Jeg ved ikke hva jeg ville.. måske bare sige det højt så det bliver virkeligt, og så må i da godt lige krydse finger for at det lykkedes.. ( os gerne uden jeg slår nogen ihjel eller gnaver armen af) 

Flot! Ved det er pisse hårdt!

Anmeld

16. juni 2012

Eliza

tak tak alle sammen.. kan da lige tilføje at vi nu har rundet 101 timer uden røg  

dog stadig den ondeste lyst til at gnave min ene arm .... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.