jeg praler!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Eliza

Det er nu 2 hele døgn + 5 timer siden jeg slukkede min sidste smøg!! Jeg er gået fra 15-20 pr dag lige ind i armene på en stor grum kold tyrker!! 

jo jo Jeg har da frygtelig trang til at gnave min ene arm af, men ellers har jeg det faktisk ok.. Kæresten er også med denne gang og det gør bare det hele så meget nemmere..! 

Vi talte lidt på det, og vi kan faktisk spare 2400+ kr om måneden! 

Men nu er vi igang.!

Jeg ved ikke hva jeg ville.. måske bare sige det højt så det bliver virkeligt, og så må i da godt lige krydse finger for at det lykkedes.. ( os gerne uden jeg slår nogen ihjel eller gnaver armen af) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

MorDk

Hvor er I bare super seje!!!

2400kr ....?? Det er fame mange penge !!!

Anmeld

14. juni 2012

Eliza

MorDk skriver:

Hvor er I bare super seje!!!

2400kr ....?? Det er fame mange penge !!!

ja helt vild mange penge og voldsomt egoistisk når de kunne gå til så meget andet hele familien kunne få glæde af  

Anmeld

14. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Godt gået! Bliv ved med det, du har en god grund til at være stolt

Anmeld

14. juni 2012

B&J

du er sååååå sej jeg ved du kan jeg hepper på det min kæreste stoppede for 4mdr siden og han havde det heller ikke godt men nu har han det fantastisk syntes det er såååå flot

så jeg hepper på dig og din kæreste hep hep hep

Anmeld

14. juni 2012

Silas&Mille

SÅ flot.

Jeg slukkede selv min sidste smøg den 8. maj 2010 og testede positiv dagen efter 

Men NØJ hvor jeg dog savner at ryge, det er helt vildt!!!
Jeg er ikke faldet i og håber egentligt heller ikke jeg gør det, selv om tit overvejer det  

Anmeld

14. juni 2012

Muffin_girl

Silas&Mille skriver:

SÅ flot.

Jeg slukkede selv min sidste smøg den 8. maj 2010 og testede positiv dagen efter 

Men NØJ hvor jeg dog savner at ryge, det er helt vildt!!!
Jeg er ikke faldet i og håber egentligt heller ikke jeg gør det, selv om tit overvejer det  

Jeg er også holdt op med at ryge for 2 år side.. Men jeg har som dig godt nok lyst en gang imellem  

Anmeld

14. juni 2012

Silas&Mille

AalborgPigen skriver:

Jeg er også holdt op med at ryge for 2 år side.. Men jeg har som dig godt nok lyst en gang imellem  

hehe synes desværre det er begyndt at blive ret tit jeg har lyst til en smøg

men tror det har noget at gøre med at jeg stadig går hjemme på barsel

Anmeld

14. juni 2012

Muffin_girl

Silas&Mille skriver:

hehe synes desværre det er begyndt at blive ret tit jeg har lyst til en smøg

men tror det har noget at gøre med at jeg stadig går hjemme på barsel

Ja så keder du dig nok ..  

Jeg har heldigvis ikke lyst så tit .. Mest når jeg er ked af det, eller keder mig  

Anmeld

14. juni 2012

vitapigen

Det er bare SÅ flot.... Bliv ved med det  Hvis du føler trang, så tag et nikotin plaster på

Min kæretse har snart været røgfri i 1½ år. Han brugte nikotinplaster de første 2 mdr. og har ellers ikke brugt noget. Det han havde sværest ved var at han ikke havde noget mellem hænderne, så jeg var god til at skrælle gulerødder og frugt stykker til ham

Pøj pøj med det  Og husk i sidste ende handler det om vilje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.