Har du købt en "brugt" IPhone fra dba eller lign?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

modesty

Jeg ville kun gøre det med en kvittering og med én der var så ny at der stadig var garanti. Ellers er det for mange penge at smide efter elektronik - man ved bare aldrig hvor længe det holder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

KittyCatta

Min første iPhone købte jeg brugt, men det tæller nok ikke, da det var af min ekskæreste, der har sit eget firma, hvor han sælger covers etc. til Apple's produkter. Så derfor fik jeg med fuld garanti og lovning på reperation gratis, hvis den gik i stykker.

Anmeld

16. juni 2012

mkb123

myr81 skriver:

Problemet er bare at jeg helst køber den i orginal indpakning og tror ikke nogen sælger vil åbne den for min skyld 

Jeg har hørt at der hvor de kan snyde er ved at skrive den ikke er sim låst men når du så tænder tlf.. ja så ..

forstår ikke helt hvad du mener Hvis den er i indpakning, kan den vel ikke være brugt?

man kan sagtens finde pæne brugte iPhones, og så mener jeg bare, at når du står med køber (og den ikke er i indpakning) siger du, at dit sim skal prøves og så kan du jo se om den er låst Jeg har call me, og der var det gratis at få tilsendt micro sim, så du kan altid bestille og prøve med

Anmeld

17. juni 2012

Sildefisk

modesty skriver:

Jeg ville kun gøre det med en kvittering og med én der var så ny at der stadig var garanti. Ellers er det for mange penge at smide efter elektronik - man ved bare aldrig hvor længe det holder.

Du har helt ret, dem jeg snakker om er også i indpakning endnu, der skulle bare være flere måder, de kan snyde på

Anmeld

17. juni 2012

tinasmor

Jeg købte for en år siden en brugt Iphone. Vi prøvede den af da vi kom der op (havde også egen oplader med så vi var sikker på den kunne oplade) fik kvittering osv med. Den virkede fint.

Anmeld

17. juni 2012

Sildefisk

mkb123 skriver:

forstår ikke helt hvad du mener Hvis den er i indpakning, kan den vel ikke være brugt?

man kan sagtens finde pæne brugte iPhones, og så mener jeg bare, at når du står med køber (og den ikke er i indpakning) siger du, at dit sim skal prøves og så kan du jo se om den er låst Jeg har call me, og der var det gratis at få tilsendt micro sim, så du kan altid bestille og prøve med

Nej det kan den ikke  mange sælger sådanne tlf, der aldrig har været ude af den originale indpakning, tilgengæld kan de så snyde ved at sige den er simoplåst, hvilke nogle så ikke er! så står du med en tlf til måske 3500+ et halvt års abn, så blir det pludselig en helt anden pris end at købe den kontant, hvilke jeg har råd til, synes bare det er meget dyrt 

Anmeld

17. juni 2012

Sildefisk

tinasmor skriver:

Jeg købte for en år siden en brugt Iphone. Vi prøvede den af da vi kom der op (havde også egen oplader med så vi var sikker på den kunne oplade) fik kvittering osv med. Den virkede fint.

Godt at høre det kan lykkedes 

Anmeld

17. juni 2012

modesty

myr81 skriver:

Du har helt ret, dem jeg snakker om er også i indpakning endnu, der skulle bare være flere måder, de kan snyde på

Når jeg skriver med kvittering, mener jeg at ejeren har en kvittering fra hvor h*n har købt den, som der stadig er garanti på.

Anmeld

17. juni 2012

come2

myr81 skriver:

Problemet er bare at jeg helst køber den i orginal indpakning og tror ikke nogen sælger vil åbne den for min skyld 

Jeg har hørt at der hvor de kan snyde er ved at skrive den ikke er sim låst men når du så tænder tlf.. ja så ..

Jeg har lige købt en helt ny gennem en jeg kender.

Den er simlåst, jeg skal bare ringe til telia imorgen, så sender de en kode og vupti er den åbnet.

Jeg tror kun det var før i tiden det var virkelig besværligt at få åbnet en telefon fordi de skulle gå et halvt år osv.

Anmeld

17. juni 2012

Sildefisk

come2 skriver:

Jeg har lige købt en helt ny gennem en jeg kender.

Den er simlåst, jeg skal bare ringe til telia imorgen, så sender de en kode og vupti er den åbnet.

Jeg tror kun det var før i tiden det var virkelig besværligt at få åbnet en telefon fordi de skulle gå et halvt år osv.

min far har lige købt en til mig, nu er problemet bare den er fra USA og frygter lidt den ikke virker her i dk, han siger dog han har set den i brug 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.