Har du købt en "brugt" IPhone fra dba eller lign?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.312 visninger
22 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Sildefisk

så del gerne dine erfaringer

her tænker jeg særligt på dem der sælges i ubrugt emballage med kvittering 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Sildefisk

ingen?

Anmeld

16. juni 2012

Sildefisk

16. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Pas på med det, for de kan godt være uægte. 

Anmeld

16. juni 2012

Sildefisk

Aisha skriver:

Pas på med det, for de kan godt være uægte. 

Ja det er derfor jeg søger erfaringer, men det er godt svært at lure hvem der er falsk. For hvis du handler face to face med en tlf der er i orginal indpakning med kvittering kan det vel ikke være eller kan det?

Anmeld

16. juni 2012

mkb123

jeg købte min tidligere iPhone 3, brugt uden kvittering eller pakke - dog skal det siges, at jeg vidste hvem hende der solgte den var (uden at være veninde eller bekendt).

jeg har kun haft god erfaring (med den ene jeg har købt) og kunne sagtens finde på at købe en til. Men ville forlange at mødes face to face og se tlf i brug som sikkerhed

Anmeld

16. juni 2012

Sildefisk

mkb123 skriver:

jeg købte min tidligere iPhone 3, brugt uden kvittering eller pakke - dog skal det siges, at jeg vidste hvem hende der solgte den var (uden at være veninde eller bekendt).

jeg har kun haft god erfaring (med den ene jeg har købt) og kunne sagtens finde på at købe en til. Men ville forlange at mødes face to face og se tlf i brug som sikkerhed

Problemet er bare at jeg helst køber den i orginal indpakning og tror ikke nogen sælger vil åbne den for min skyld 

Jeg har hørt at der hvor de kan snyde er ved at skrive den ikke er sim låst men når du så tænder tlf.. ja så ..

Anmeld

16. juni 2012

Michalala

Har ikke købt iphone. Men min mand skulle købe en tlf. derinde. Helt ny. Men med forsendelse. Han overførte pengene men fik selvfølgelig aldrig telefonen. Det var ret surt.

Men hvis du har mulighed for afhentning er det sikkert ok.

Anmeld

16. juni 2012

Sildefisk

Michalala skriver:

Har ikke købt iphone. Men min mand skulle købe en tlf. derinde. Helt ny. Men med forsendelse. Han overførte pengene men fik selvfølgelig aldrig telefonen. Det var ret surt.

Men hvis du har mulighed for afhentning er det sikkert ok.

ja det er sgu øv 

Anmeld

16. juni 2012

Sildefisk

ingen der selv har prøvet at købe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.