Lige et spørgsmål (især til rygerne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Vi bor i lejlighed - I stuen .. Der er to lejligheder over vores og 3 til hver side ..
Problemet er at der blæser aske ind på vores altan .. Vi ved jo ikke hvor det kommer fra , men det er nødt til at komme fra en af altanerne , for vi ryger ikke !

Kan vi tillade os at sætte en seddel op i opgangen og bede folk bruge et askebæger på deres egen altan ? Eller må vi bare leve med det ?

Og hvis I svarer ja , hvad ville I så skrive på sådan en seddel ? :b

Vi bor selv i lejlighed med en altan, hvor folk asker ud over - og vi er selv rygere... Vi bruger selv askebærger på vores altan. En dag var der en oppefra der havde smidt en smøg udover - og det havde givet et brændmærke på kanten af vores altan. Vi havde på det tidspunkt et kattenet op, så det havde set kønt ud, hvis der var gået ild i det 

Jeg syntes bestemt godt du kan sætte en seddel op  Måske naboerne ikke ved hvor meget det generer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Vi bor selv i lejlighed med en altan, hvor folk asker ud over - og vi er selv rygere... Vi bruger selv askebærger på vores altan. En dag var der en oppefra der havde smidt en smøg udover - og det havde givet et brændmærke på kanten af vores altan. Vi havde på det tidspunkt et kattenet op, så det havde set kønt ud, hvis der var gået ild i det 

Jeg syntes bestemt godt du kan sætte en seddel op  Måske naboerne ikke ved hvor meget det generer?

Sagde I ikke noget til dem så ?

Anmeld

14. juni 2012

Carl-Emil's mor

Maja_4000 skriver:

Vi bor i lejlighed - I stuen .. Der er to lejligheder over vores og 3 til hver side ..
Problemet er at der blæser aske ind på vores altan .. Vi ved jo ikke hvor det kommer fra , men det er nødt til at komme fra en af altanerne , for vi ryger ikke !

Kan vi tillade os at sætte en seddel op i opgangen og bede folk bruge et askebæger på deres egen altan ? Eller må vi bare leve med det ?

Og hvis I svarer ja , hvad ville I så skrive på sådan en seddel ? :b

selvfølgelig kan I det!!!!!!

Jeg ville nok skrive

"kære naboer.

Da vi alle er så heldige at have skønne altaner som vi gerne vil kunne benytte, vil det glæde os meget hvis I vil benytte askebegære på jeres altaner da jeres aske desværre gerne vil ned og bo på vores altan, hvilket vi egentlig ikke ønsker.

God og skøn sommer til jer alle "

Anmeld

14. juni 2012

Maja_4000

Carl-Emil's mor skriver:

Jeg ville nok skrive

"kære naboer.

Da vi alle er så heldige at have skønne altaner som vi gerne vil kunne benytte, vil det glæde os meget hvis I vil benytte askebegære på jeres altaner da jeres aske desværre gerne vil ned og bo på vores altan, hvilket vi egentlig ikke ønsker.

Det lød faktisk meget godt .. Tak Hehe

Anmeld

14. juni 2012

Carl-Emil's mor

Maja_4000 skriver:

Det lød faktisk meget godt .. Tak Hehe

selv tak

er jo et enormt ømt emne så tænker hvis man skriver det sommerligt og glad så tager folk nok bedre imod

min egen nabo ( nu x-nabo juuuuhuuuu ) røg så sindsyg meget at det lugtede ind i vores soveværele og deres smøger lå i min have, overvejede at smide en lorte ble ind til dem i ny og næh bare for at se om de ville synes om det, men de flyttede heldigvis 2 dage efter jeg havde klaget over dem

Anmeld

14. juni 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Sagde I ikke noget til dem så ?

Jeg var parat til at sætte en seddel op, men slog det hen. Der er 3 etager oppe over os, og de ryger allesammen. Jeg vidste jo heller ikke om det evt. kom fra opgangen ved siden af, og smøgen så var blæst hen på vores kant 

Anmeld

14. juni 2012

Maja_4000

Carl-Emil's mor skriver:

selv tak

er jo et enormt ømt emne så tænker hvis man skriver det sommerligt og glad så tager folk nok bedre imod

min egen nabo ( nu x-nabo juuuuhuuuu ) røg så sindsyg meget at det lugtede ind i vores soveværele og deres smøger lå i min have, overvejede at smide en lorte ble ind til dem i ny og næh bare for at se om de ville synes om det, men de flyttede heldigvis 2 dage efter jeg havde klaget over dem

Lige netop det med røg er et ret ømt emne Især når det kommer fra en ikke-ryger Hehe

Ej , det er sgu da også for irriterende :b Godt du slap af med dem

Anmeld

14. juni 2012

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Jeg var parat til at sætte en seddel op, men slog det hen. Der er 3 etager oppe over os, og de ryger allesammen. Jeg vidste jo heller ikke om det evt. kom fra opgangen ved siden af, og smøgen så var blæst hen på vores kant 

Nej okay , men det kunne da være gået meget galt

Anmeld

14. juni 2012

MortilElias2010

Carl-Emil's mor skriver:

Jeg ville nok skrive

"kære naboer.

Super besked! 

Anmeld

14. juni 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Nej okay , men det kunne da være gået meget galt

Ja, det kunne nemlig være gået grueligt galt. Jeg var også tosset da jeg så den smøg ligge på kanten af altanen. Heldigvis var den slukket af sig selv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.