Lige et spørgsmål (især til rygerne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan vi tillade os at sætte en seddel op om rygning? (læs indlægget)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.616 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Maja_4000

Vi bor i lejlighed - I stuen .. Der er to lejligheder over vores og 3 til hver side ..
Problemet er at der blæser aske ind på vores altan .. Vi ved jo ikke hvor det kommer fra , men det er nødt til at komme fra en af altanerne , for vi ryger ikke !

Kan vi tillade os at sætte en seddel op i opgangen og bede folk bruge et askebæger på deres egen altan ? Eller må vi bare leve med det ?

Og hvis I svarer ja , hvad ville I så skrive på sådan en seddel ? :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Madam Blå

Maja_4000 skriver:

Vi bor i lejlighed - I stuen .. Der er to lejligheder over vores og 3 til hver side ..
Problemet er at der blæser aske ind på vores altan .. Vi ved jo ikke hvor det kommer fra , men det er nødt til at komme fra en af altanerne , for vi ryger ikke !

Kan vi tillade os at sætte en seddel op i opgangen og bede folk bruge et askebæger på deres egen altan ? Eller må vi bare leve med det ?

Jeg er ryger, og jeg kunne nemt selv finde på at skrive sådan en seddel, hvis det var min altan, der flød med andres aske.

Tror bare jeg ville skrive noget i stil med, at jeg gerne så at folk ikke askede ud over altanen, da baby synes det er træls at få i hovedet. Så det rammer folk, for igen synes at en baby skal udsættes for det.

Jeg ville ikke blive harm over sådan en seddel, men der er sikkert nogle der kan blive det. 

Anmeld

14. juni 2012

Maja_4000

Madam Blå skriver:

Jeg er ryger, og jeg kunne nemt selv finde på at skrive sådan en seddel, hvis det var min altan, der flød med andres aske.

Tror bare jeg ville skrive noget i stil med, at jeg gerne så at folk ikke askede ud over altanen, da baby synes det er træls at få i hovedet. Så det rammer folk, for igen synes at en baby skal udsættes for det.

Jeg ville ikke blive harm over sådan en seddel, men der er sikkert nogle der kan blive det. 

Jeg håber de er forstående For det er faktisk ret "ulækkert" , hvis man kan kalde aske det

Anmeld

14. juni 2012

Muhmi

Desværre er det jo én af ulemperne ved at bo i lejlighed.. Og I kan altså ikke gå ind og bestemme hvad folk gør i deres hjem...

Dog synes jeg at i stedet for en seddel at i måske kunne gå rundt og spørge om det er dem og om de evt. har lyst til at stoppe med det... Jeg synes det virker meget upersonligt at det er en seddel og jeg ville nok blive lidt stødt af den istedet for at tage det til efterretning

Anmeld

14. juni 2012

Maja_4000

Muhmi skriver:

Desværre er det jo én af ulemberne ved at bo i lejlighed.. Og I kan altså ikke gå ind og bestemme hvad folk gør i deres hjem...

Dog synes jeg at i stedet for en seddel at i måske kunne gå rundt og spørge om det er dem og om de evt. har lyst til at stoppe med det... Jeg synes det virker meget upersonligt at det er en seddel og jeg ville nok blive lidt stødt af den istedet for at tage det til efterretning

Men det virker også bare sådan lidt .. "Hej , er det dig der asker på min altan?!"-agtigt :b Har aldrig rigtig snakket med menneskene før

Anmeld

14. juni 2012

Muhmi

Maja_4000 skriver:

Men det virker også bare sådan lidt .. "Hej , er det dig der asker på min altan?!"-agtigt :b Har aldrig rigtig snakket med menneskene før

Haha, ja det kan du jo have ret i... Men er det sådan altid og hele tiden at der kommer aske ned...?

Fordi hvis det er pga. vinden så kan de vel heller ikke gøre så meget ved det

Anmeld

14. juni 2012

Maja_4000

Muhmi skriver:

Haha, ja det kan du jo have ret i... Men er det sådan altid og hele tiden at der kommer aske ned...?

Fordi hvis det er pga. vinden så kan de vel heller ikke gøre så meget ved det

Jamen hvis de asker i et eller andet i stedet for ud over kanten , kommer det vel ikke ned på min altan
Det svinger lidt , men der er næsten altid noget på vores altan ..

Anmeld

14. juni 2012

JanetBJ

Ville nok hænge en seddel op i opgangen, hvor jeg skriver (PÅ EN PÆN MÅDE), at det er irriterende at der er aske på min altan husk en sober tone og ikke noget nedsættende

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

Maja_4000 skriver:

Synes godt du kan hænge en seddel op

Anmeld

14. juni 2012

Muffin_girl

Camillos skriver:

Synes godt du kan hænge en seddel op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.