oplevede i en smule blod eller udflød omkring mens tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

1990h

Amandas-mor skriver:

Da jeg blev gravid med Amanda oplevede jeg at jeg faktisk troede at nu ville min menstruation komme, fordi der ligesom kom nogle dråber blod og jeg kunne se en lille smule blod på papiret når jeg tørrede mig...men der kom ligesom aldrig rigtig mere end det. Så var det jeg testede. Men faktisk havde jeg i flere dage i træk (tror i alt fald 3-4 dage) denne en lille smule blod på papiret når jeg tørrede mig. Jeg har ikke hørt så mange fortælle at de har prøvet noget lignende, men lægen sagde nu at det var helt normalt

Her er det ikk kommet som blod endnu.

Ja jeg har også læst på nettet at det ganske normalt og at brunt udflod godt kan være tegn på tidlig graviditet og kan komme der hvor mens sku komme. Noget med at kroppen går igang med at rense gammelt blod ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

**Ønskebabyen

Hansen1990 skriver:

Årh okay

Jeg må give det weekenden over og se hvad der sker.

Hvad uge var du i da du tested svagt og så knald positivt

Er du gået over tid?

Jeg er på cyklus dag 31 og den plejer at være på ca 29 dage. Har ikke testet endnu og gør det tidligst på søndag, da jeg igår havde en lille "trevl" brundt udflåd, og jeg har lidt ondt i lænden og sådan, ligesom når min mens plejer at komme.

Anmeld

14. juni 2012

1990h

Tøsen* skriver:

Er du gået over tid?

Jeg er på cyklus dag 31 og den plejer at være på ca 29 dage. Har ikke testet endnu og gør det tidligst på søndag, da jeg igår havde en lille "trevl" brundt udflåd, og jeg har lidt ondt i lænden og sådan, ligesom når min mens plejer at komme.

Det faktisk svært at sige om jeg er gået over tid for kender ikk min cyklus. Men hvis den er 28Dage sku mens ha været der i går. Men den kan jo sagtens være 30-32dage.
Ja lige præcist jeg har heldigvis ingen teste hjemme nu for så ville jeg teste og teste og med den nysgerrighed jeg får ville det blive dyrt griner. Så venter lige og ser weekenden over.

Anmeld

14. juni 2012

**Ønskebabyen

Hansen1990 skriver:

Det faktisk svært at sige om jeg er gået over tid for kender ikk min cyklus. Men hvis den er 28Dage sku mens ha været der i går. Men den kan jo sagtens være 30-32dage.
Ja lige præcist jeg har heldigvis ingen teste hjemme nu for så ville jeg teste og teste og med den nysgerrighed jeg får ville det blive dyrt griner. Så venter lige og ser weekenden over.

Ja okay. Det er nok meget klogt at vente weekenden over, når ikke du kender din cyklus.

Jeg har en clear blue digital test herhjemme, men vil ikke bruge den før jeg er i tvivl om en alm test er positiv eller bare som en supplering til en alm test.

Meeen jeg tror den kommer til at ligge længe og vente på at blive brugt,da vi er ved at starte op i behandling, pga kærestens sædkvalitet er forringet. Så jeg tvivler på der er noget denne gang.

Anmeld

14. juni 2012

1990h

Tøsen* skriver:

Ja okay. Det er nok meget klogt at vente weekenden over, når ikke du kender din cyklus.

Jeg har en clear blue digital test herhjemme, men vil ikke bruge den før jeg er i tvivl om en alm test er positiv eller bare som en supplering til en alm test.

Meeen jeg tror den kommer til at ligge længe og vente på at blive brugt,da vi er ved at starte op i behandling, pga kærestens sædkvalitet er forringet. Så jeg tvivler på der er noget denne gang.

Ja det ville også blive lidt dyrt hvis man sku rende og frose med clear blue smiler.

Når for den. Det bliver da spændende hvor længe det går? Er det første barn

Anmeld

14. juni 2012

**Ønskebabyen

Hansen1990 skriver:

Ja det ville også blive lidt dyrt hvis man sku rende og frose med clear blue smiler.

Når for den. Det bliver da spændende hvor længe det går? Er det første barn

Ja det er første barn..

Anmeld

14. juni 2012

1990h

Tøsen* skriver:

Ja det er første barn..

Held og lykke

Anmeld

14. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Hansen1990 skriver:

Årh okay

Jeg må give det weekenden over og se hvad der sker.

Hvad uge var du i da du tested svagt og så knald positivt

Der er ikke andet for.

Jeg var 4+0, 4+2 og 4+3. 4+6 testede jeg positiv på en clearblue f´digital og 5+4 testede jeg MEGET positiv på en med alm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.