oplevede i en smule blod eller udflød omkring mens tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.665 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

1990h

Men hvor det så viste sig du altså var gravid ,?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

1990h

14. juni 2012

Camillos

Hansen1990 skriver:

Det er jo meget forskelligt hvad man oplever fra min 6 graviditets uge of frem til uge 10 pletblødte jeg hver gang jeg var på toiletteT? Så da det kan du sagtens.. så hvis du går over tid synes jeg da du skal teste..

Anmeld

14. juni 2012

1990h

Camillos skriver:

Det er jo meget forskelligt hvad man oplever fra min 6 graviditets uge of frem til uge 10 pletblødte jeg hver gang jeg var på toiletteT? Så da det kan du sagtens.. så hvis du går over tid synes jeg da du skal teste..

Pletblødte er det hvad man ville kalde hvis der kun er lidt på papiret?

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

Hansen1990 skriver:

Pletblødte er det hvad man ville kalde hvis der kun er lidt på papiret?

Ja det er det... som lyserødt udflåd lignende til alm blod uden klumper... ?.. men hvor der kun lige ligger sig lidt i trussebindet i løbet af dagen.. 

Anmeld

14. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Jep.. Eller faktisk et par dage efter forventet mens..
Der fik jeg trevler (pletblødninger) i form at brun udflåd. Men jeg var altså gravid..

Anmeld

14. juni 2012

1990h

Frk-Lotusblomst skriver:

Jep.. Eller faktisk et par dage efter forventet mens..
Der fik jeg trevler (pletblødninger) i form at brun udflåd. Men jeg var altså gravid..

Det nemlig også det jeg oplever nu. Men testede altså negativ for to dage siden så tænker det måske bar optakt til mens

Anmeld

14. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Hansen1990 skriver:

Det nemlig også det jeg oplever nu. Men testede altså negativ for to dage siden så tænker det måske bar optakt til mens

J det kan det sagtens være..

jeg testede meget svagt, som i virkelig svagt et par dage før og så fik jeg det der brune udflåd. S¨trode også det var mens der kom.. Meeeen mens kom ikke, det brune udflåd forsvandt efter ca 4 dage og så testede jeg igen. KNALDENDE positiv.

Anmeld

14. juni 2012

Tona

Hansen1990 skriver:

Da jeg blev gravid med Amanda oplevede jeg at jeg faktisk troede at nu ville min menstruation komme, fordi der ligesom kom nogle dråber blod og jeg kunne se en lille smule blod på papiret når jeg tørrede mig...men der kom ligesom aldrig rigtig mere end det. Så var det jeg testede. Men faktisk havde jeg i flere dage i træk (tror i alt fald 3-4 dage) denne en lille smule blod på papiret når jeg tørrede mig. Jeg har ikke hørt så mange fortælle at de har prøvet noget lignende, men lægen sagde nu at det var helt normalt

Anmeld

14. juni 2012

1990h

Frk-Lotusblomst skriver:

J det kan det sagtens være..

jeg testede meget svagt, som i virkelig svagt et par dage før og så fik jeg det der brune udflåd. S¨trode også det var mens der kom.. Meeeen mens kom ikke, det brune udflåd forsvandt efter ca 4 dage og så testede jeg igen. KNALDENDE positiv.

Årh okay

Jeg må give det weekenden over og se hvad der sker.

Hvad uge var du i da du tested svagt og så knald positivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.