Johanne har slået hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Monica P skriver:

Puhha har en virkelig dårlig aften

Det startede efter aftensmaden Jeppe stod inde og var ved at gøre Johanne klar til putning, han løfter hende op men får ikke godt nok fat så hun falder ned og slår sit hoved ind i kanten på puslebordet :-(

Hun begyndte at græde højt og ja det gjorde faderen næsten også, jeg fik hende trøstet og hun begyndte at pludre og siden har der ikke været noget, hun kom i seng ved 19.00 tiden

Nu har jeg været inde og tjekke hende 6 gange siden kl 19, og hun sover men jeg er bare så bange og nervøs, jeg har mest lyst til at vække hende bare for at være sikker på hun er okay :-(

Monica :-( for helvede i morgen sætter jeg polstring omkring puslebordet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Monica P skriver:

Det startede efter aftensmaden Jeppe stod inde og var ved at gøre Johanne klar til putning, han løfter hende op men får ikke godt nok fat så hun falder ned og slår sit hoved ind i kanten på puslebordet :-(

Hun begyndte at græde højt og ja det gjorde faderen næsten også, jeg fik hende trøstet og hun begyndte at pludre og siden har der ikke været noget, hun kom i seng ved 19.00 tiden

Nu har jeg været inde og tjekke hende 6 gange siden kl 19, og hun sover men jeg er bare så bange og nervøs, jeg har mest lyst til at vække hende bare for at være sikker på hun er okay :-(

Har hørt, at hvis de skriger lige efter, skal du ikk være nervøs--

Anmeld

13. juni 2012

Troldemommi

merethe skriver:

Tak :-)

Anmeld

13. juni 2012

Troldemommi

LouiseVous skriver:

Har hørt, at hvis de skriger lige efter, skal du ikk være nervøs--

det har jeg hørt noget om, men stoler ikke helt på det råd :-) det er bare sådan noget der ikke må ske, men alligevel sker :-(

Anmeld

13. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg havde også et lille mindre uheld med Ida i dag (hun røg ud af armen mens jeg sad på gulvet fordi hun hoppede for meget ).

Men man får det bare SÅ skidt med sig selv!

Kram til dig, Jeppe og Johanne som sikkert er helt okay!

Anmeld

13. juni 2012

Troldemommi

rikkeregnbue skriver:

Jeg havde også et lille mindre uheld med Ida i dag (hun røg ud af armen mens jeg sad på gulvet fordi hun hoppede for meget ).

Men man får det bare SÅ skidt med sig selv!

Kram til dig, Jeppe og Johanne som sikkert er helt okay!

Ida er måske også en vildbasse som Johanne :-) 

Det er bare så forfærdeligt og man føler sig bare som en elendig mor og far, men har lige tjekket hende igen, hun ligger bare og sover sødt

Jeg tror det er Jeppe der har det dårligst han tjekker hende også konstant :-)

jeg er ved at falde lidt ned nu, vi gør jo hvad vi kan, det var bare sådan en grim lyd der kom da hun ramte kanten :-(

Monica

Anmeld

13. juni 2012

HeXeri

Monica P skriver:

Bare rolig, de små kan virkeligt holde til noget. Fik at vide fra min læge at der skal decideret vold til før du kan skade knoglerne eller kraniet, der er alt for meget brusk i knoglerne til vi kan skade dem ved at tabe dem.
Har selv tabt vores dreng, puha det gav noget at tænke over. Men han har heldigvis glemt det og jeg er stadig dejlige moar

Anmeld

13. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Monica P skriver:

Ida er måske også en vildbasse som Johanne :-) 

Det er bare så forfærdeligt og man føler sig bare som en elendig mor og far, men har lige tjekket hende igen, hun ligger bare og sover sødt

Jeg tror det er Jeppe der har det dårligst han tjekker hende også konstant :-)

jeg er ved at falde lidt ned nu, vi gør jo hvad vi kan, det var bare sådan en grim lyd der kom da hun ramte kanten :-(

Monica

Ja, jeg følte mig virkelig også som verdens værste mor, at jeg ikke lige havde fået ordentligt fat i hende inden hun hoppede løs

Anmeld

13. juni 2012

Troldemommi

HeXeri skriver:

Bare rolig, de små kan virkeligt holde til noget. Fik at vide fra min læge at der skal decideret vold til før du kan skade knoglerne eller kraniet, der er alt for meget brusk i knoglerne til vi kan skade dem ved at tabe dem.
Har selv tabt vores dreng, puha det gav noget at tænke over. Men han har heldigvis glemt det og jeg er stadig dejlige moar

:-) meget beroligende, Tak

Anmeld

13. juni 2012

Troldemommi

rikkeregnbue skriver:

Ja, jeg følte mig virkelig også som verdens værste mor, at jeg ikke lige havde fået ordentligt fat i hende inden hun hoppede løs

Du kan ikke være den dårligste mor, for det er jeg :-)

Nej sikke noget pjat, vi er begge to dejlige mødre, vi gør dem jo ikke ondt med vilje, vi er bare ikke de perfekte mennesker :-)

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.