Johanne har slået hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.432 visninger
30 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Troldemommi

Puhha har en virkelig dårlig aften

Det startede efter aftensmaden Jeppe stod inde og var ved at gøre Johanne klar til putning, han løfter hende op men får ikke godt nok fat så hun falder ned og slår sit hoved ind i kanten på puslebordet :-(

Hun begyndte at græde højt og ja det gjorde faderen næsten også, jeg fik hende trøstet og hun begyndte at pludre og siden har der ikke været noget, hun kom i seng ved 19.00 tiden

Nu har jeg været inde og tjekke hende 6 gange siden kl 19, og hun sover men jeg er bare så bange og nervøs, jeg har mest lyst til at vække hende bare for at være sikker på hun er okay :-(

Monica :-( for helvede i morgen sætter jeg polstring omkring puslebordet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

MorDk

Åhhh man bliver bare SÅ ked af det!!!

Heldigvis så kan de små pus holde til mere end man liiige umiddelbart tror. Jeg tror mere hun blev forskrækket, men selvfølgelig har det også gjort ondt!!! Knus herfra!

Anmeld

13. juni 2012

Troldemommi

MorDk skriver:

Åhhh man bliver bare SÅ ked af det!!!

Heldigvis så kan de små pus holde til mere end man liiige umiddelbart tror. Jeg tror mere hun blev forskrækket, men selvfølgelig har det også gjort ondt!!! Knus herfra!

tak

håber du har ret, det er så forfærdeligt at komme til at gøre sin baby ondt :-(

Anmeld

13. juni 2012

marloutti

Monica P skriver:

Puhha har en virkelig dårlig aften

Det startede efter aftensmaden Jeppe stod inde og var ved at gøre Johanne klar til putning, han løfter hende op men får ikke godt nok fat så hun falder ned og slår sit hoved ind i kanten på puslebordet :-(

Hun begyndte at græde højt og ja det gjorde faderen næsten også, jeg fik hende trøstet og hun begyndte at pludre og siden har der ikke været noget, hun kom i seng ved 19.00 tiden

Nu har jeg været inde og tjekke hende 6 gange siden kl 19, og hun sover men jeg er bare så bange og nervøs, jeg har mest lyst til at vække hende bare for at være sikker på hun er okay :-(

Monica :-( for helvede i morgen sætter jeg polstring omkring puslebordet

Jeg ved ikke om det beroliger eller hvad.... Men vores søn slår sit hoved konstant! Og der er foreløbig ikke sket noget ved det... Jeg tror, det skal være rigtig voldsomt, før de får f.eks hjernerystelse. Men selvfølgelig skal du holde øje med hende; det gør jeg også med Magne.  Nu hvor han rigtig går og vil alting selv, men ikke kan, vælter han rigtig tit ned af ting og ind i ting og får buler og blå mærker i hele hovedet Men heldigvis intet alvorligt....

Anmeld

13. juni 2012

MorDk

tak

håber du har ret, det er så forfærdeligt at komme til at gøre sin baby ondt :-(

Ja... jeg har prøvet det mange gange...

Har aldrig tabt ham, men har kommet til at knalde hans hoved ind i dørkarmen, klemt hans fingre i skuffen, kommet til at rive ham.... og ja været skyld i han faldt og slog sit baghovedet ned i en kasse... MEN man gør det jo ikke med vilje. Og man får det bare såååå dårligt!!! AVAV moderhjertet bløder...

Anmeld

13. juni 2012

twinny

puhha...

Her fandt Gabriel(lillebror) ned fra sengen i forgårs. Far var lige uopmærksom et øjeblik. Jeg kunne bare høre bumbet. Også skulle jeg trøste. Han græd i 30 sek også var det ovre. Han var overhovedet ikke mærket af det (heldigvis.) Tror han græd over chokket og mor blev forskrækket og blevet pylret.

Men jeg følte mig stadigvæk som verdens dårligste mor.

Men det er hårdt for moderhjertet.

Anmeld

13. juni 2012

Troldemommi

marloutti skriver:

Jeg ved ikke om det beroliger eller hvad.... Men vores søn slår sit hoved konstant! Og der er foreløbig ikke sket noget ved det... Jeg tror, det skal være rigtig voldsomt, før de får f.eks hjernerystelse. Men selvfølgelig skal du holde øje med hende; det gør jeg også med Magne.  Nu hvor han rigtig går og vil alting selv, men ikke kan, vælter han rigtig tit ned af ting og ind i ting og får buler og blå mærker i hele hovedet Men heldigvis intet alvorligt....

Jo det hjalp :-)

Tak, tror jeg kommer til at tjekke hende mange gange i løbet af natten

Anmeld

13. juni 2012

Troldemommi

twinny skriver:

puhha...

Her fandt Gabriel(lillebror) ned fra sengen i forgårs. Far var lige uopmærksom et øjeblik. Jeg kunne bare høre bumbet. Også skulle jeg trøste. Han græd i 30 sek også var det ovre. Han var overhovedet ikke mærket af det (heldigvis.) Tror han græd over chokket og mor blev forskrækket og blevet pylret.

Men jeg følte mig stadigvæk som verdens dårligste mor.

Men det er hårdt for moderhjertet.

overvejer at pakke huset ind i bobleplastic :-)

Anmeld

13. juni 2012

marloutti

Monica P skriver:

Jo det hjalp :-)

Tak, tror jeg kommer til at tjekke hende mange gange i løbet af natten

Ja, god ide...

Anmeld

13. juni 2012

twinny

Monica P skriver:

overvejer at pakke huset ind i bobleplastic :-)

Hehe. Det er lettere bare at pakke børnene ind, det har jeg overvejet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.