Hjælp til eksamen !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Ploffer

Twinklee skriver:

B-niveau på hf, men skal undervise på a-niveau i gymnasiet efter sommerferien. Hvad niveau skal du op i?

Jeg skal op i b-niveau på hf

Men synes godt nok det er lidt uoverskueligt lige nu.... føler jeg går lidt i panik

Men tusind tak for din hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Twinklee

Det skal nok gå. En god disposition/struktur kan gøre underværker. De første 10-12 min får du lov til at tale selv og så skulle det gerne blive en samtale. Tænk på at få sagt det du vil i den rækkefølge som du vil. bliver der spurgt til noget, som du vil komme ind på senere, så sig, at det kommer du til, så du styrer det meste selv. Efter de første 10-12 min stiller din lærer nok nogle spørgsmål og måske også censor. Censor skriver en hel masse hele tiden, men det er ikke negativt. Censor skal også holde øje med, at eksamen går som den skal og at læreren overhoder reglerne, så det kan også være om læreren

Fingers crossed!

Anmeld

14. juni 2012

Twinklee

Ploffer skriver:

Jeg skal op i b-niveau på hf

Men synes godt nok det er lidt uoverskueligt lige nu.... føler jeg går lidt i panik

Men tusind tak for din hjælp

hvordan gik det?

Anmeld

14. juni 2012

Ploffer

Twinklee skriver:

hvordan gik det?

Jeg fik 10

Tusind tusind tusind tak for din hjælp....det betød virkelig meget

Det hjalp så meget at jeg faktisk var helt rolig da jeg gik ind til eksamen og sproget flød bare som var det det mest naturlige for mig

Anmeld

14. juni 2012

Twinklee

Flot gået! Tillykke med det. Hvor går du i skole henne?

Anmeld

14. juni 2012

Ploffer

Twinklee skriver:

Flot gået! Tillykke med det. Hvor går du i skole henne?

Jeg går på VUF på Frederiksberg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.