Krav om bleskrift i dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

K&S

Antons DP skifter børnenes ble klokken 9, inden de skal sove middagslur og når de vågner fra lur igen + selvfølgelig lortebleer :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Pigent

Anonym skriver:

Hej Jeg vil bar hører er der nogen krav om bleskrift i dagpleje ? Jeg nemlig hente mit barn kl halv tolv og der havde hun den samme ble på som fra i morges kl otte og den var vikelig stor med tis - kan man sætte krav ? Eller er nogen lovmæssig krav ? - skøn dag til alle

Vil sige at børn skal skiftes og du kan sagtens sige det til hende 

Nu er jeg i en børnehave hvor vi også har ble børn, børn der møder tidlig bliver skiftet om formiddag og igen til middag hvis de har brug for det og børn der møder senere bliver skiftet til middag. Alle ble børn bliver skiftet inden eftermiddagsmad.

Hvis børnene har behov for at blive skiftet udover så gør vi det 

Anmeld

13. juni 2012

Anonym skriver:

Hej Jeg vil bar hører er der nogen krav om bleskrift i dagpleje ? Jeg nemlig hente mit barn kl halv tolv og der havde hun den samme ble på som fra i morges kl otte og den var vikelig stor med tis - kan man sætte krav ? Eller er nogen lovmæssig krav ? - skøn dag til alle

Jeg ser altså heller ik dit indlæg som mistroisk.

Jeg kan godt forstå du vil prøve at gi den en dag eller 2 og se om det samme skete, for det kan jo være en smutter! 

Jeg ved at vores DP skifter Lisa inden hun skal ud og sove til middag, og igen når hun kommer op, plus lortebleer. Lisa kommer så også først ved 8-9 tiden, så ved ik med de børn der kommer kl. 6!?

Hvis vores DP ikke har fået skiftet, når vi kommer og henter, så siger hun det altid, så vi selv er obs på det!

Anmeld

13. juni 2012

raca

jeg ved at vores dp skiftede

morgenbørn  omkring kl 9.. og der galdt dem der kom kl 8-830 ikke med, da man må antage at de havde ren ble der..

så igen kl når de skulle ud og sove,

og når de kom op af middagsluren.. 

og self ved lortebleer..

en ligende rytme er der i bh...

så jeg vil antage at når dit barn møder kl 8 bliver det skiftet igen kl ca 12.. og 4 timer med en ble er vel ok.. hvis det ikker er med lort i?

Anmeld

15. juni 2012

Angelspot

Rockertand skriver:

Jeg håber rigtigt meget, at jeg misforstår dit indlæg - for jeg læser det som mistroisk, angribende og regelrytter-agtigt??!

Hvorfor i alverden tager du ikke bare en lille venlig snak med din dagplejemor om det? Hvorfor vil du afprøve din teori og forsøge at sætte hende i miskredit? 

Jeg ser overhovedet ikke min dagplejemor som en "ansat, jeg ikke er chef for" - jeg ser min dagplejemor som en dejlig kvinde, jeg kan snakke med hende om alt, jeg kan betro hende mit dyreste eje uden bekymringer - og hvis jeg en sjælden gang har haft et spørgsmål om noget som helst, så er hun der med det samme, imødekommende og besvarende, og vi finder en god løsning sammen.

Jeg tror du misforstår indlægget, for jeg opfatter det slet ikke som de kanp så pæne ord du beskriver.

Derudover vil jeg da lige sige at ikke alle har det dejlige forhold til ders dagplejemor som du. Det er skønt at i har fundet en dp der passer lige præcis ind i jeres familie, men jeg har ikke så rosenrødt et forhold til min søns dp. Så jeg vil også gerne lige være sikker på at mine observationer kun er en engangsting, så man ikke behøver sætte den anden i miskredit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.