Så smart er jeg.........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Karo

AalborgPigen skriver:

Det er da et flot smykke Ej det skal nok gå. Og det er jo rart at de måler det  

Det er fint de tjecker det, uden tvivl. Så skal man heller ikke gå og være bekymret.

Min læge var meget sød og sagde at hun bestemt mente at resultatet af testen ville være at alt er okay, så jeg har det okay og er som sådan ikke bekymret for testen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

-Sigrid-

Jeg havde også en måler på for et par år siden, der var tre store, runde, blå målere som skulle side over, på og under brysterne Og så en kasse som vejede et halvt kg i et bælte

Ikke specielt sexet for en 9. klasse pige som har sin første kæreste

for dig

Anmeld

13. juni 2012

Muffin_girl

Karo skriver:

Det er fint de tjecker det, uden tvivl. Så skal man heller ikke gå og være bekymret.

Min læge var meget sød og sagde at hun bestemt mente at resultatet af testen ville være at alt er okay, så jeg har det okay og er som sådan ikke bekymret for testen.

Nej det skal jo nok gå Og så er der ingen ting og være nervøs for  

Anmeld

13. juni 2012

Karo

-Sigrid- skriver:

Jeg havde også en måler på for et par år siden, der var tre store, runde, blå målere som skulle side over, på og under brysterne Og så en kasse som vejede et halvt kg i et bælte

Ikke specielt sexet for en 9. klasse pige som har sin første kæreste

for dig

Nej, den lydder ikke sjov. Så er den her jo bare en lille en i forhold til den du havde.

Jeg kan godt se jeg ikke skal klage, når i andre fortæller om dem i har været udsat for.

Anmeld

13. juni 2012

-Sigrid-

Karo skriver:

Nej, den lydder ikke sjov. Så er den her jo bare en lille en i forhold til den du havde.

Jeg kan godt se jeg ikke skal klage, når i andre fortæller om dem i har været udsat for.

Hehe
Men det er ikke sjovt alligevel, fedt at du er så afklaret med det  

Anmeld

13. juni 2012

TTM

Karo skriver:

Jeg syndes denne her er stor og tør slet ikke tænke på at den skulle være større. Den var vel ikke lige sådan at gemme så ?

meget...! Der var 5 "målehoveder" fordelt på brystkassen, og ledninger ned til den som jeg enten kunne sætte i bæltet (som en mavetaske bare tungere) eller have om halsen... Heldigvis var det "kun" 24 timer, men folk glor lidt når man har ledninger som "stikker af" op af blusen

Anmeld

13. juni 2012

JanetBJ

Uhh min kæreste skulle gå med noget lignende i 2 dage, problemet er bare at de ikke har sendt "sugekopper" nok med og de to der var, klistrede slet ikke.

Anmeld

14. juni 2012

Karo

JanetBJ skriver:

Uhh min kæreste skulle gå med noget lignende i 2 dage, problemet er bare at de ikke har sendt "sugekopper" nok med og de to der var, klistrede slet ikke.

Øv

Anmeld

14. juni 2012

An&Jo

Karo skriver:

I april måned sidder jeg hjemme en aften og hygger med famillien. Det ringer på døren og jeg får rejst mig lidt hurtigt og jeg får en voldsom smerte i brystet. Jeg er ikke pivet og slår det lidt hen. Herefter har jeg ondt i brystet i lang tid og da jeg så pludselig begynder at få hjertebanken bliver jeg nervøs. På det tidspunkt er vi på ferie i USA og jeg vælger at vente med at gå til lægen til vi kommer hjem.

Min læge fortæller mig at jeg har fået en fibersprængning i brystet og det er derfor jeg har ondt. Det er desuden meget normalt at man kan få hjertebanken i perioder og det er meget forskelligt hvad der udløser det. I mit tilfælde er det nok fibersprængningen der er årsagen.

Min læge ville dog gerne være sikker på at der ikke er et problem med mit hjerte og at det "bare" er fibersprængningen der driller. Så derfor har jeg fået påsat en hjertemonitor jeg skal have på i 2 dage.

Men den er jo ikke skide smart, lille eller diskret. Så pt. render jeg rundt med denne "fætter" spændt fast på brystet. Man kan jo ikke undgå og se den og for ikke at gøre børnene bange (eller lyst til at flå den af) har jeg valgt at skjule den under et tørklæde

Men jo, så smart er jeg lige pt.

Nu ser jeg da bare endnu mere frem til den 26 hvor jeg skal have sådan en på.. :/ den er godt nok stor og svær at skjule..

Håber det bliver et godt resultat du får af den

Anmeld

14. juni 2012

Karo

An&Jo skriver:

Nu ser jeg da bare endnu mere frem til den 26 hvor jeg skal have sådan en på.. :/ den er godt nok stor og svær at skjule..

Håber det bliver et godt resultat du får af den

Jeg fik den af imorges

Der er dog en god ting ved den. Den sidder nemmelig fast med nogle trykknap agtige ting, der gør at man kan tage den af og gå i bad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.