Så smart er jeg.........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.757 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Karo

I april måned sidder jeg hjemme en aften og hygger med famillien. Det ringer på døren og jeg får rejst mig lidt hurtigt og jeg får en voldsom smerte i brystet. Jeg er ikke pivet og slår det lidt hen. Herefter har jeg ondt i brystet i lang tid og da jeg så pludselig begynder at få hjertebanken bliver jeg nervøs. På det tidspunkt er vi på ferie i USA og jeg vælger at vente med at gå til lægen til vi kommer hjem.

Min læge fortæller mig at jeg har fået en fibersprængning i brystet og det er derfor jeg har ondt. Det er desuden meget normalt at man kan få hjertebanken i perioder og det er meget forskelligt hvad der udløser det. I mit tilfælde er det nok fibersprængningen der er årsagen.

Min læge ville dog gerne være sikker på at der ikke er et problem med mit hjerte og at det "bare" er fibersprængningen der driller. Så derfor har jeg fået påsat en hjertemonitor jeg skal have på i 2 dage.

Men den er jo ikke skide smart, lille eller diskret. Så pt. render jeg rundt med denne "fætter" spændt fast på brystet. Man kan jo ikke undgå og se den og for ikke at gøre børnene bange (eller lyst til at flå den af) har jeg valgt at skjule den under et tørklæde

Men jo, så smart er jeg lige pt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Kay

naiii hvor er du fin...

godt det ik er mig der skal rende rundt med tørklæde på nu... har det sååååå varmt i forvejen...

Anmeld

13. juni 2012

Koen.

smart "halskæde" Men hvor uheldig med den fibersprængning

Anmeld

13. juni 2012

Karo

Kay skriver:

naiii hvor er du fin...

godt det ik er mig der skal rende rundt med tørklæde på nu... har det sååååå varmt i forvejen...

Hvad snakker du om. Det er da helt sikkert vejt til et tørklæde. Jeg har det slet ikke varmt.....................overhovedet

Anmeld

13. juni 2012

Karo

tanja. skriver:

smart "halskæde" Men hvor uheldig med den fibersprængning

Ja, det var ikke lige det sjoveste.

Nu er den heldigvis helet og jeg mærker ikke til den mere, men sjovt var det ikke.

Anmeld

13. juni 2012

TTM

Av for pokker da.....

Men hvor er den fiiiin
(Bare det var mig der fik sådan en på, havde en holter på for nogle år tilbage som er samme princip, den var bare med mange ledninger og en maskine som str. af en gammel mobil... Meget uhandy )

for det "kun" er en fibersprængning

TTM

Anmeld

13. juni 2012

Kay

Karo skriver:

Hvad snakker du om. Det er da helt sikkert vejt til et tørklæde. Jeg har det slet ikke varmt.....................overhovedet

nååår ja havde helt glemt at vi skrev januar på kalenderen

Anmeld

13. juni 2012

Muffin_girl

Det er da et flot smykke Ej det skal nok gå. Og det er jo rart at de måler det  

Anmeld

13. juni 2012

Karo

TTM skriver:

Av for pokker da.....

Men hvor er den fiiiin
(Bare det var mig der fik sådan en på, havde en holter på for nogle år tilbage som er samme princip, den var bare med mange ledninger og en maskine som str. af en gammel mobil... Meget uhandy )

for det "kun" er en fibersprængning

TTM

Jeg syndes denne her er stor og tør slet ikke tænke på at den skulle være større. Den var vel ikke lige sådan at gemme så ?

Anmeld

13. juni 2012

Karo

Kay skriver:

nååår ja havde helt glemt at vi skrev januar på kalenderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.