Hvornår er man stor nok til værelse på 1.sal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.487 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja hvornår er man gammel nok til at få værelse på første sal? Jeg tænker selfølgelig med hensyn til trapper osv. Manden synes jeg er pylret, vi har jo en drøm af et (børne)værelse på første salen vi ikke bruger og storesøster har nu lagt lidt billet ind på det værelse da vi snakkede omrokering af værelser. Tænke tænke. Skud fra hoften, hvor gamle skulle jeres være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

FruK

Min har haft værelse på 1. sal siden han blev født. Vi havde trappegitter for, og da han var lille var han alligevel ikke på værelset alene. Vi fik op og ned ad trappen med han. Til gengæld fik han øvet det, så han var ikke så gammel, før han havde helt styr på at få på trapper. 

Anmeld

12. juni 2012

Missq4

når de er helt siker på trappen og man ikke behøver at være bange for at de tager turen ned på hovedet.

men hvis stor søster gerne vil ha det værelse er det vel bare at give hende det den lille er sikkeret ligeglad med hvor h*n har henne

Anmeld

12. juni 2012

4kløver

Jeg vil nok sige 5 år ved ikke hvorfor

Anmeld

12. juni 2012

Frk Mig

Anonym skriver:

Ja hvornår er man gammel nok til at få værelse på første sal? Jeg tænker selfølgelig med hensyn til trapper osv. Manden synes jeg er pylret, vi har jo en drøm af et (børne)værelse på første salen vi ikke bruger og storesøster har nu lagt lidt billet ind på det værelse da vi snakkede omrokering af værelser. Tænke tænke. Skud fra hoften, hvor gamle skulle jeres være?

Noah på lige knap 3 år har værelse på 1 sal .. Men han er der kun når han skal sove .. Men vi flytter her om 1½ mdr og der får han værelse i stue plan. Og det glæder jeg mig til .. Så kan alt hans legetøj komme ind på værelset istedet for stuen

Anmeld

12. juni 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Oscar har værelse der nu .. Han er halvandet .

Han får også værelse på 1 sal. når vi flytter .. 
Han kan godt gå op og ned af trapper så det frygter vi ikke for  

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Min har haft værelse på 1. sal siden han blev født. Vi havde trappegitter for, og da han var lille var han alligevel ikke på værelset alene. Vi fik op og ned ad trappen med han. Til gengæld fik han øvet det, så han var ikke så gammel, før han havde helt styr på at få på trapper. 

Hvad har i så wc på førstesalen eller ? Jeg er jo lidt bekymret for den trapper der f.eks om natten hvis hun skal ned på wc og måske kun er halvvågen

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

Missq4 skriver:

når de er helt siker på trappen og man ikke behøver at være bange for at de tager turen ned på hovedet.

men hvis stor søster gerne vil ha det værelse er det vel bare at give hende det den lille er sikkeret ligeglad med hvor h*n har henne

Jo men det er mere det med når hun står op om natten og skal nedenunder på wc, have noget at drikke og kun er halvvågen, ville aldrig tilgive mig selv hvis hun faldt ned.. Men manden mener jo jeg er pylret og overbeskyttende- det synes jeg bare ikke man kan være Men det ville det jo sikkert være dejligt at få værelse lidt væk fra de små + det er så stort og lækkert. Dilemma!

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Jeg vil nok sige 5 år ved ikke hvorfor

Hun fylder faktisk snart 5 år- og nyt og større værelse står højt på ønskelisten

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Oscar har værelse der nu .. Han er halvandet .

Han får også værelse på 1 sal. når vi flytter .. 
Han kan godt gå op og ned af trapper så det frygter vi ikke for  

Hvad gør i så når han begynder at stå op selv om natten? Det er det der bekymre mig meget, ville aldrig nogensinde tilgive mig selv om hun faldt ned fordi hun skulle på wc om natten eller lign og gik og halvsov.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.