Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nea85 skriver: Som jeg også har skrevet til de andre i tråden, ville jeg selv regne med omkring 40 minutter, og det passer jo egentlig meget godt i forhold til - jeg skal dog ikke med færgen
Som jeg også har skrevet til de andre i tråden, ville jeg selv regne med omkring 40 minutter, og det passer jo egentlig meget godt i forhold til - jeg skal dog ikke med færgen
Ja det lyder meget rimeligt med 40 min.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nea85 skriver: Jeg tænkte også, at omkring 40-45 minutter ville være passende, men formen bliver vel forhåbentlig bedre med tiden Det er nemlig lige dét med den friske luft der virkelig tiltaler mig
Jeg tænkte også, at omkring 40-45 minutter ville være passende, men formen bliver vel forhåbentlig bedre med tiden Det er nemlig lige dét med den friske luft der virkelig tiltaler mig
Lyder som en fornuftig tid - og tro mig, når du en gang i mellem er kommet for sent ud af døren, så kan det gøres væsentligt hurtigere, ha ha!
Nea85 skriver: Nej Inde på dgs.dk kan man få den til at vise cykelruter under udvidet søgning
Nej Inde på dgs.dk kan man få den til at vise cykelruter under udvidet søgning
AnnaB. skriver: Lyder som en fornuftig tid - og tro mig, når du en gang i mellem er kommet for sent ud af døren, så kan det gøres væsentligt hurtigere, ha ha!
Michael healer skriver: ok, men det er ud fra du køre 18 km/t gennemsnit
ok, men det er ud fra du køre 18 km/t gennemsnit
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128