Cykle til arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Nea85

Hej med jer!

Jeg har set en stilling på en skole, som jeg synes lyder rigtig interessant, men med morgentrafikken taget i betragtning kan det vist bedst betale sig at cykle dertil, da man kan "skyde genvej" ved at køre på et stisystem

Det vil primært være mig, der afleverer om morgenen, men vi bor bogstaveligt talt lige ved siden af vuggestuen, så jeg skal ikke først den ene vej for så at køre tilbage igen
Er der nogle af jer, der har omkring 10 km til arbejde og cykler?
Hvordan fungerer det for jer, og hvor lang tid tager det ca.?

Ifølge en rutevejledning tager det ca. 31 minutter, men man skal vist regne med lidt mere, hvis man ikke skal være totalt svedig ved ankomsten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Michael healer

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Jeg har set en stilling på en skole, som jeg synes lyder rigtig interessant, men med morgentrafikken taget i betragtning kan det vist bedst betale sig at cykle dertil, da man kan "skyde genvej" ved at køre på et stisystem

Det vil primært være mig, der afleverer om morgenen, men vi bor bogstaveligt talt lige ved siden af vuggestuen, så jeg skal ikke først den ene vej for så at køre tilbage igen

Ifølge en rutevejledning tager det ca. 31 minutter, men man skal vist regne med lidt mere, hvis man ikke skal være totalt svedig ved ankomsten

rutevejledningen , er den ikke for hvor langt tid det tager med bil ?

Anmeld

13. juni 2012

Plysbjørnen

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Min mand har ca 11,5 km på arbejde og han cykler hver dag... det tager ham ca 1 time, men han tilbringer også 15 min på en færge.

Anmeld

13. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har 7,5 km og det tager ca 1/2 time

Anmeld

13. juni 2012

Kamulla

jeg har  i 3 år cyklet til skole når vejret var godt.. har 7,8km til skolen og det tog mig godt og vel 20-25min

Anmeld

13. juni 2012

AnnaB.

Hvis du bruger omkring 40 min, burde du kunne holde sveden væk Men det kommer selvfølgelig an på form og vejret.

Jeg har cyklet til og fra arbejde de sidste mange år, og kan slet ikke forestille mig, at skulle med bus eller bil igen. Det er så skønt at blive "blæst igennem" både ud og hjem.

Anmeld

13. juni 2012

Nea85

Michael healer skriver:

rutevejledningen , er den ikke for hvor langt tid det tager med bil ?

Nej Inde på dgs.dk kan man få den til at vise cykelruter under udvidet søgning

Anmeld

13. juni 2012

Nea85

AnnaB. skriver:

Hvis du bruger omkring 40 min, burde du kunne holde sveden væk Men det kommer selvfølgelig an på form og vejret.

Jeg har cyklet til og fra arbejde de sidste mange år, og kan slet ikke forestille mig, at skulle med bus eller bil igen. Det er så skønt at blive "blæst igennem" både ud og hjem.

Jeg tænkte også, at omkring 40-45 minutter ville være passende, men formen bliver vel forhåbentlig bedre med tiden
Det er nemlig lige dét med den friske luft der virkelig tiltaler mig

Anmeld

13. juni 2012

Nea85

Kamulla skriver:

jeg har  i 3 år cyklet til skole når vejret var godt.. har 7,8km til skolen og det tog mig godt og vel 20-25min

Jeg ville selv regne med ca. 40 minutter, og det passer jo nok meget godt i forhold til hvad I andre skriver

Anmeld

13. juni 2012

Nea85

Aniteb skriver:

Min mand har ca 11,5 km på arbejde og han cykler hver dag... det tager ham ca 1 time, men han tilbringer også 15 min på en færge.

Som jeg også har skrevet til de andre i tråden, ville jeg selv regne med omkring 40 minutter, og det passer jo egentlig meget godt i forhold til - jeg skal dog ikke med færgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.