Har I forresten set det her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Sådan.... op og ned. Har lige en ned-periode. Men sådan er det jo

Ja det kommer jo engang i mellem Har også tænkt på at du ikke har skrevet så mange indlæg de sidste par dage .. (ellers har jeg ikke set dem)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Ja det kommer jo engang i mellem Har også tænkt på at du ikke har skrevet så mange indlæg de sidste par dage .. (ellers har jeg ikke set dem)

Nej, har ikke skrevet så meget herinde i et par dage.  Men satser på jeg snart er ordentligt tilbage

Anmeld

12. juni 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Nej, har ikke skrevet så meget herinde i et par dage.  Men satser på jeg snart er ordentligt tilbage

Ja det må du hellere

Anmeld

12. juni 2012

Pige2009

Nettemor skriver:

Ja det er mega sjovt.. Ja det er noget med at faren er dansk.. Men synes nu stadig det er sejt gjort.. Det er jo tydeligvis ikke et sprog han har brugt meget

Det er bare dødgod underholdning

Anmeld

12. juni 2012

Nettemor

Baagøe skriver:

Det er bare dødgod underholdning

Anmeld

12. juni 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Ja jeg har ikke lige set om det har været oppe før.. Hvis det har undskylder jeg Hvis det ikke har så synes jeg i lige skal høre lidt af det.

I fredags var der en hollandsk radiovært der på live radio proklamerede at hvis det skulle ske at Danmark gik hen og vandt over Holland ville han mandag lave sit radioshow på dansk Og det måtte han jo så gøre..

Her kan I høre lidt af det :
http://www.radioassistant.com/dk/2012/06/hollandsk -radiovaert-sendte-pa-dansk-efter-nederlag/

Anmeld

12. juni 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.