Har I forresten set det her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.678 visninger
36 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Nettemor

Ja jeg har ikke lige set om det har været oppe før.. Hvis det har undskylder jeg Hvis det ikke har så synes jeg i lige skal høre lidt af det.

I fredags var der en hollandsk radiovært der på live radio proklamerede at hvis det skulle ske at Danmark gik hen og vandt over Holland ville han mandag lave sit radioshow på dansk Og det måtte han jo så gøre..

Her kan I høre lidt af det :
http://www.radioassistant.com/dk/2012/06/hollandsk -radiovaert-sendte-pa-dansk-efter-nederlag/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

12. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Så hørte jeg det...

Elsker den måde han siger Kasper på

Anmeld

12. juni 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Så hørte jeg det...

Elsker den måde han siger Kasper på

Hehe ja jeg synes nu det var sjovt.. Og mega sejt at han gennemførte det. Så kan man lære ikke at sige sådan noget Men gad vide om hans lyttere fik noget ud af det

Herhjemme er der vist en radiovært på Radio Alfa i Randers der har sagt at hvis Holland vinder hele EM så ville han gennemføre et helt show på hollandsk Der går sport i det..

Anmeld

12. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Hehe ja jeg synes nu det var sjovt.. Og mega sejt at han gennemførte det. Så kan man lære ikke at sige sådan noget Men gad vide om hans lyttere fik noget ud af det

Herhjemme er der vist en radiovært på Radio Alfa i Randers der har sagt at hvis Holland vinder hele EM så ville han gennemføre et helt show på hollandsk Der går sport i det..

Hahaha! Ja... fodbold er vigtigt jo  .... Ikke rigtigt

Anmeld

12. juni 2012

Missq4

mmuuuhhaa det er da for sjovt at høre hehe

Anmeld

12. juni 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Hahaha! Ja... fodbold er vigtigt jo  .... Ikke rigtigt

Nej jeg fatter heller ikke hvordan min ellers normale-ikke-voldsomt-fodbold-tossede mand kan blive totalt forandret og mega fodbold idiot bare fordi det er EM?!?!?!

Anmeld

12. juni 2012

Nettemor

Missq4 skriver:

mmuuuhhaa det er da for sjovt at høre hehe

Mega Så forestil dig hvordan det bliver hvis en dansk radiovært skal snakke hollandsk

Anmeld

12. juni 2012

Miss Church

Nettemor skriver:

Ja jeg har ikke lige set om det har været oppe før.. Hvis det har undskylder jeg Hvis det ikke har så synes jeg i lige skal høre lidt af det.

I fredags var der en hollandsk radiovært der på live radio proklamerede at hvis det skulle ske at Danmark gik hen og vandt over Holland ville han mandag lave sit radioshow på dansk Og det måtte han jo så gøre..

Her kan I høre lidt af det :
http://www.radioassistant.com/dk/2012/06/hollandsk -radiovaert-sendte-pa-dansk-efter-nederlag/

Hahahaha fedt Så kan han lære det 

Anmeld

12. juni 2012

Nettemor

Miss Church skriver:

Hahahaha fedt Så kan han lære det 

Ja det er skidt når man siger sådan noget på national radio Så er man jo nødt til at holde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.