hvornår testede du positivt og hvordan så den ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Hansen1990 skriver:

Kan det ændrer sig på to dage?

Ja men det skulle ikk undre mig at cyklus så er på 100dage. EJ men måske 34dage. Stopped først på pillen 14maj

Åh ja, så kan det jo være at din cyklus bare er lidt ude af trit 

Ja ja, det ændre sig fra dag til dag, det er derfor at teste også bliver mere positive med tiden Altså de bliver mere røde og det går hurtigere med resultatet.

Men desværre kan du jo også være en af dem der først kan teste positivt flere uger senere  Det er derfor det er så svært at vente 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

1990h

Norman skriver:

Åh ja, så kan det jo være at din cyklus bare er lidt ude af trit 

Ja ja, det ændre sig fra dag til dag, det er derfor at teste også bliver mere positive med tiden Altså de bliver mere røde og det går hurtigere med resultatet.

Men desværre kan du jo også være en af dem der først kan teste positivt flere uger senere  Det er derfor det er så svært at vente 

Ja det rigtigt svært at vente. Men har ikk så høje forventninger til denne måned for er jo først lige stoppet på pillerne så måske man er en af dem hvor det tager flere måneder.

Men vi har godt nok haft mere sex end normalt.

Anmeld

12. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Hansen1990 skriver:

Ja det rigtigt svært at vente. Men har ikk så høje forventninger til denne måned for er jo først lige stoppet på pillerne så måske man er en af dem hvor det tager flere måneder.

Men vi har godt nok haft mere sex end normalt.

Hm mere sex hjælper nok ikke, du skal jo ramme det specille tidspunkt  Det er ca 14-16 dage efter den 1 dag i din mens.

Og så er det en god ide at have sex hver 2-3 dage i den periode. Har man sex hver dag så skulle svømmerne vist være af dårligere kvalitet  Vi havde sex med 3 dages mellemrum da jeg var heldig 

Anmeld

12. juni 2012

1990h

Norman skriver:

Hm mere sex hjælper nok ikke, du skal jo ramme det specille tidspunkt  Det er ca 14-16 dage efter den 1 dag i din mens.

Og så er det en god ide at have sex hver 2-3 dage i den periode. Har man sex hver dag så skulle svømmerne vist være af dårligere kvalitet  Vi havde sex med 3 dages mellemrum da jeg var heldig 

Altså nogle gange har vi gjort det nogle dage i træk men ellers os hver anden dag

MÅ se hvad tiden bringer.

Anmeld

12. juni 2012

Miss Church

Hansen1990 skriver:

Altså nogle gange har vi gjort det nogle dage i træk men ellers os hver anden dag

Anmeld

12. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Hansen1990 skriver:

Ja, man kan ikke gøre andet end at se tiden an

Men krydser da fingre  

Anmeld

12. juni 2012

1990h

Norman skriver:

Ja, man kan ikke gøre andet end at se tiden an

Men krydser da fingre  

Tak. HAR bar lyst til at teste løs men har kun 1 valmed og ved at hvis jeg køber flere så bruger jeg dem og det jo spild. Ha ha hvor langt er du henne nu

Anmeld

12. juni 2012

Masig

Hansen1990 skriver:

Man må håbe man så er en af dem der kan efter forventet mens for den var knald negativ i går.

Der er stadig håb så længe mens ikke er kommet jo

Anmeld

12. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Hansen1990 skriver:

Tak. HAR bar lyst til at teste løs men har kun 1 valmed og ved at hvis jeg køber flere så bruger jeg dem og det jo spild. Ha ha hvor langt er du henne nu

Ja havde også løst til at teste hele tiden, men prøvede at beherske mig til at jeg kun gjorde det engang imellem 

I dag er jeg 7+5 

Anmeld

12. juni 2012

1990h

Norman skriver:

Ja havde også løst til at teste hele tiden, men prøvede at beherske mig til at jeg kun gjorde det engang imellem 

I dag er jeg 7+5 

ÅRh hvor dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.