hvornår testede du positivt og hvordan så den ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

1990h

BabyMiracle <3 skriver:

Det går skam nok, vidste allerede fra uge 5-6 stykker at der var noget galt, det var bare et spørgsmål om tid

Det bar så øv når den nu endelig var der efter så lang tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Hansen1990 skriver:

Min sidste mens første dag var 17.5 så hvis min er 28dage burde det komme i morgen ikk.? Burde jeg så kunne teste positivt der. KEnder ikk min cyklus endnu.

Forstår godt du ikk turde håbe så. Dejligt det lykkedes. Hvordan finder man ud af om man har pco?

28 dage fra din sidste mens må være om 2 dage , men mange har også en på 30 dage, men syntes da godt at du måske kunne begynde at teste i morgen - kunne da være at du er heldig 

Min mens var meget uregelmæssig, så fik taget en blodprøve hvori lægen kunne se uregelmæssigheder og ud fra det kunne hun næsten sige at jeg havde PCO. Skulle så tabe mig og det gik jeg i gang med.

Syntes så derind imellem at min daværende læge var urimelig og følte ikke at hun ville hjælpe mig. Så skiftede læge og hun var så sød og sige at fordi jeg havde PCO så kunne jeg blive henvist til klinik med det samme og jeg kunne starte på Metformin.

Efter første omgang med hjælp på klinikken (Pergotime og Pregnyl) så var min test positiv  Så det gik faktisk rigtig hurtigt

Anmeld

12. juni 2012

Frk Mig

Her er min .. jeg testede 2 dage før forventet mens

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juni 2012

BabyMiracle <3

Hansen1990 skriver:

Det bar så øv når den nu endelig var der efter så lang tid.

Jeps, men det er bare op på hesten igen ..

Anmeld

12. juni 2012

Masig

Hansen1990 skriver:

Det er ikk alle der allerede kan teste 3+3vel?

Nej slet ikke.. Det er vist de færreste der kan det... de fleste kan teste på dagen hvor mens skulle være kommet, men nogle kan lidt før og nogle kan først flere uger efter.... Det er MEGET forskelligt...

Anmeld

12. juni 2012

1990h

Norman skriver:

28 dage fra din sidste mens må være om 2 dage , men mange har også en på 30 dage, men syntes da godt at du måske kunne begynde at teste i morgen - kunne da være at du er heldig 

Min mens var meget uregelmæssig, så fik taget en blodprøve hvori lægen kunne se uregelmæssigheder og ud fra det kunne hun næsten sige at jeg havde PCO. Skulle så tabe mig og det gik jeg i gang med.

Syntes så derind imellem at min daværende læge var urimelig og følte ikke at hun ville hjælpe mig. Så skiftede læge og hun var så sød og sige at fordi jeg havde PCO så kunne jeg blive henvist til klinik med det samme og jeg kunne starte på Metformin.

Efter første omgang med hjælp på klinikken (Pergotime og Pregnyl) så var min test positiv  Så det gik faktisk rigtig hurtigt

Jeg testet faktisk i går af nysgerrighed for og se om der måske kom en utydelig streg men der var absolut ingenting.

Når for den. Ej hvor dejligt det gik så hurtigt

Anmeld

12. juni 2012

1990h

Frk Mig skriver:

Her er min .. jeg testede 2 dage før forventet mens

Dejligt

Anmeld

12. juni 2012

1990h

Masig skriver:

Nej slet ikke.. Det er vist de færreste der kan det... de fleste kan teste på dagen hvor mens skulle være kommet, men nogle kan lidt før og nogle kan først flere uger efter.... Det er MEGET forskelligt...

Man må håbe man så er en af dem der kan efter forventet mens for den var knald negativ i går.

Anmeld

12. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Hansen1990 skriver:

Jeg testet faktisk i går af nysgerrighed for og se om der måske kom en utydelig streg men der var absolut ingenting.

Når for den. Ej hvor dejligt det gik så hurtigt

Ja men så kan det sagtens være at du kan teste positiv om 2 dage, det er bare fordi dit HCG niveau ikke er højt nok endnu 

Ja det var dejligt at det gik så hurtigt 

Anmeld

12. juni 2012

1990h

Norman skriver:

Ja men så kan det sagtens være at du kan teste positiv om 2 dage, det er bare fordi dit HCG niveau ikke er højt nok endnu 

Ja det var dejligt at det gik så hurtigt 

Kan det ændrer sig på to dage?

Ja men det skulle ikk undre mig at cyklus så er på 100dage. EJ men måske 34dage. Stopped først på pillen 14maj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.